Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle kyllä sanottiin tänään, että sateiden pitäs loppua, että siihen mennes ku oon saanu tuottaisen uuden Senzen itselleni, niin sille ei ole enää käyttöä... Mietinpä siis vielä. Olin tänään kyllä jo tilaamassa, mutta rutkasti halvemmalla.
Jep, no ite tilasin vaan suoraan valmistajalta. Ei jaksanut alkaa etsiin postittaisko joku muu mahdollisesti suomeen.

Kyllähän sää vielä takas sieltä tuut, niin suomen syksyssä on kyllä käyttöö. Tai kun lupasin kesällä että mennään veneileen, kun vene tulee kuntoon ja sää tuot vetorenkaan. Mutta sit voit myös käyttää sitä sit aurinkovarjona. (En muuten oo ajanut vielä metriäkään veneellä tänä kesänä, kerran laskettiin vesille, mutta eihän se käynnistynyt ja sitten loppukin loma. Ens kesänä uus yritys sit :D)

Nykyiset timanttivehkeet syö niin nätisti että eikös tuo ole ns. heittokeikka? Ja tuolla ajatuksella kun lähtee hommaan niin voi olla varmaa että kaikki kusee mikä vaan kusta voi. Tuo henkinen paine tuo vielä oman säväyksen noihin remppa/rakennushommiin. Meilläkin oli tilanne jossa jo reilun puolen vuoden yläkerran sähköttömyyden jälkeen alettiin avoimesti sinutella.. Raskasta.

Joo kävin sitte tekee noi masentavat hommat pois..eipä nuo oo ku tekee vaan mutta jotenki hanurista leikata ja pölyttää ja sitte ku ei laikka ulotu ihan tarpeeks ni joutuu piikata ja eiköhän tossakin yhden rasian kans käyny niin että tuli läpi asti reikä ku lohkes väärältäkin puolelta piikates seinä..:) No laastia siihen vaan jne..tällaista tää rakentaminen ja remontti on :) Ei tästä kyl kunniamerkkejä jaeta..mutta pakko ny on painaa homma loppuun asti vaan.

Jep, no ite tilasin vaan suoraan valmistajalta. Ei jaksanut alkaa etsiin postittaisko joku muu mahdollisesti suomeen.

Kyllähän sää vielä takas sieltä tuut, niin suomen syksyssä on kyllä käyttöö. Tai kun lupasin kesällä että mennään veneileen, kun vene tulee kuntoon ja sää tuot vetorenkaan. Mutta sit voit myös käyttää sitä sit aurinkovarjona. (En muuten oo ajanut vielä metriäkään veneellä tänä kesänä, kerran laskettiin vesille, mutta eihän se käynnistynyt ja sitten loppukin loma. Ens kesänä uus yritys sit :D)

Juu no nää oliki jotai Kiinakopioita :D

Oi sää muistit viä veneretken! Ens kesänä sit mennää! :)

Joo kävin sitte tekee noi masentavat hommat pois..eipä nuo oo ku tekee vaan mutta jotenki hanurista leikata ja pölyttää ja sitte ku ei laikka ulotu ihan tarpeeks ni joutuu piikata ja eiköhän tossakin yhden rasian kans käyny niin että tuli läpi asti reikä ku lohkes väärältäkin puolelta piikates seinä..:) No laastia siihen vaan jne..tällaista tää rakentaminen ja remontti on :) Ei tästä kyl kunniamerkkejä jaeta..mutta pakko ny on painaa homma loppuun asti vaan.

Tuo pölyhomma on kyllä riesa. Mäkin laitoin hiljattain uuden öljysäiliön ja sokkelista lävistykset, hyvät tuli niistä varsinaisista öljyputken ja huohotuksen rei'istä mutta pikkunen johdon reikä on ulkopuolelta nätti - semmonen pään kokonen läntti irtos raplinkia. Ite kun tekee niin saa sellasta kun tulee. Se on kyllä huomattu että on todella vaarallista aliarvioida mitään hommaa, "mäpäs täppään äkkiä ton tohon.."

Ei jumalauta meikästä on tullut saamaton. Ennen ei ollut mitään ongelmaa jatkaa 10h työrupeaman jälkeen kotona kouluhommia, mutta nykyään 7-8h työpäivän jälkeen ei nappaa paskaakaan kirjoitella diplomityötä, vaikka siinä työsarkaa vasta riittäisikin.

Juuri tuon takia mä en pärjänny koulussa jossa olis pitäny illallaki tehä jotai asian eteen. Ja juuri tuon takia työelämä on niin kivaa, ku klo 1600 alkaa vapaus.

Ja juuri tuon takia työelämä on niin kivaa, ku klo 1600 alkaa vapaus.

Sen verran, mitä olen noita kollegoita seurannut, niin tuskin minun kannattaa tuudittautua siihen, että voisi klo 1600 lopettaa hommat :D Mutta se on näitä uranvalintakysymyksiä.

Ja siis ei minua pitkät työpäivät välttämättä haittaa. Se on ihan ok niin kauan, kun tykkää siitä mitä tekee.

Sen verran, mitä olen noita kollegoita seurannut, niin tuskin minun kannattaa tuudittautua siihen, että voisi klo 1600 lopettaa hommat :D Mutta se on näitä uranvalintakysymyksiä.

Ja siis ei minua pitkät työpäivät välttämättä haittaa. Se on ihan ok niin kauan, kun tykkää siitä mitä tekee.

Edellisen duunin 7h45min päivät tuntu kymmenen kertaa pitemmiltä ku nykyisen duunin 12 tunnin päivät. Ihan riippuu mitä tekee.

Tuo pölyhomma on kyllä riesa. Mäkin laitoin hiljattain uuden öljysäiliön ja sokkelista lävistykset, hyvät tuli niistä varsinaisista öljyputken ja huohotuksen rei'istä mutta pikkunen johdon reikä on ulkopuolelta nätti - semmonen pään kokonen läntti irtos raplinkia. Ite kun tekee niin saa sellasta kun tulee. Se on kyllä huomattu että on todella vaarallista aliarvioida mitään hommaa, "mäpäs täppään äkkiä ton tohon.."

joo, omakoti asumises on kolikos monta puolta, mahtavaa laatua ja tilaa ja ei tartte kuunnella naapureiden perhe-elämää seinien läpi mutta sitte vanhemman talon kanssa sitä "pikku proggista" piisaa.. kävin just kyykkäämäs ja kivaa oli ja syvältä tehtiin

Ei jumalauta meikästä on tullut saamaton. Ennen ei ollut mitään ongelmaa jatkaa 10h työrupeaman jälkeen kotona kouluhommia, mutta nykyään 7-8h työpäivän jälkeen ei nappaa paskaakaan kirjoitella diplomityötä, vaikka siinä työsarkaa vasta riittäisikin.

Toihan vähän niin kuin kuuluu asiaan.

Oliskohan ollu kroppa vähän jumissa nyt dieetillä, kun nyt pitänyt lepoa ja söin vkl aikana hiukan enemmän, tänään käyny wc'ssä koko ajan ja hanuri liekeissä :D Ja ihan kiinteätä tavaraa kaikenlisäks. Saa nähdä huomenna tipahtaako paino mitenkä. Huomenna vähän käydä pumppailemassa salilla ja sitten seuraavan kerran maanantaina. Sen siitä saa kun ei malta pitää niitä keyvitä viikkoja.

Mites muiden päivä on menny?

Se on ok niin kauan, kun ainoa asia mitä tykkäät tehdä on töitä.

Rupes tekeen röökiä mieli, ei muuta kuin nuuska äkkiä huuleen. Ei liity nikkikseen mutta jotenkin semmoinen fiilis että tänä yönä ei hirveesti nukuta. Näitä tulee aina välillä, onneksi harvoin,
mikäs siinä, senkun pistää leffat pyöriin. Yhden yön valvomisen jälkeen ei välttämättä edes tunnu missään seuraavana päivänä, no kahvia menee kyllä tupla määrä.

Jaa, ei vai? :zzzz: Itse sitä on aina enemmän tai vähemmän kuutamolla, kun on yön valvonut. Toisaalta, aamulla menen kyllä nukkumaankin. Mutta, tasan ei mee ne nallekarkit tässäkään asiassa.

Back
Ylös Bottom