Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi vuokrat on jo Helsingin kehyskunnissakin nousseet ihan järkyttävälle tasolle. Se onkin hienoa, erityisesti kun pankit ovat kiristäneet lainaehtoja. Yksinelävän onkin siinä hienoa yrittää säästää käsirahaa, kun vuokraan saattaa pahimmillaan upota puolet tuloista.
Vastikkeet kun ei ihan samalla tavalla nouse kuin nuo vuokrat.Omistajien kannalta hintojen nousu puolestaan on varsin mukavaaVastikkeet kun ei ihan samalla tavalla nouse kuin nuo vuokrat.
Ku mä oon viimeks asunu vuokralla oli yksiö 250e/kk. Sähkö ja vesi kuulu vuokraan. Siitä on kyllä 9vuotta aikaa ja tämä tapahtui maalla.
Noi vuokrat on jo Helsingin kehyskunnissakin nousseet ihan järkyttävälle tasolle. Se onkin hienoa, erityisesti kun pankit ovat kiristäneet lainaehtoja. Yksinelävän onkin siinä hienoa yrittää säästää käsirahaa, kun vuokraan saattaa pahimmillaan upota puolet tuloista.
Ei paha. Laskeskelin tässä joku aika sitten omia asumiskustannuksia, ja ne on tällä hetkellä noin 200e/kk
Mullaki on talviaikaan tuotaluokkaa, ku sähköä palaa enempi, mutta kesällä jää johonki palttiarallaa 160/kk.
Ei tuu eläkkeelläkään tiukkaa. Mulla taitaa asumisasunnon vastikkeet olla jo pelkästään liki 400 :( Eikä oo kyllä tippunut moneen moneen vuoteen.No kiva hei :/Vähäinen omaisuuteni hupeni entisestäänkin kun jollekin rassukalle oli kelvannut pyöräni tuolta pyörävarastosta.