PC:llä noita pitää pelata.
Arvasin, että tämä tulee :D Se on vaan minun tapauksessa ihan fakta, etten silloin pelaa sitäkään vähää, jos PC:lle hommaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PC:llä noita pitää pelata.
Eli mä en ole ainoa joka ei osaa pelata PC:llä? Huh, ihan ku ois kivi vierähtäny sydämeltä ja tanko harteilta. :D Jotenki vaan vammasta näppiksellä ja hiirellä naputella, ei siitä mitään tule.Arvasin, että tämä tulee :D Se on vaan minun tapauksessa ihan fakta, etten silloin pelaa sitäkään vähää, jos PC:lle hommaan.
– Vaunu oli lähes täynnä innokkaita käsityöharrastajia
Helsingistä saapunut käsityövaunu lähes täynnä | Etelä-Pohjanmaa | Uutiset | Ilkka
Kuoleman väsymys.
Ja kyllä!
Mitä, eikö laivaporukalla ollut jatkoja Turun yöelämään kun täällä porukka kirjottelee? Boooring.
Vitun peura, päätit sit juosta auton alle. Eise mitään, 2viikkoa vanhasta A3:sta keula paskaks, lompakko kiittää. :(
Tyylikästä dissata Soffen kuvallista kritiikkiä, ja sitten lisätä omaan tekstiinsä kuvalinkki sarkastisilla saatesanoilla kilpatreenaajien rumuudesta.Tämä bloggaaja just painotti, että Sofian käytös oli sopimatonta, eikä haukkunut kuten otsikosta voisi päätellä. Ellet sitten hämmästellyt bloggaajan ärsyttävää tapaa kirjoittaa...