Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei, minä olen autobotti, ja päätimpä muuttua söpöksi joulukuusen väriseksi rekaksi, vaikka vaihtoehtoina toki olisi vaikka panssarivaunu, kuten vihollinen jo tajusi aikaa sitten. Voin teoriassa muuttua ihan miksi vain, mutta kun tulee kiire, muutun jumalauta takaisin rekaksi ja alan rullaamaan kaikessa rauhassa, vaikka voisin hyvin muodostaa suihkumoottorin perseeseen ja lentää vaikka valon-nopeutta....Mutta eheheeeiii....Koska olen kiltti autobotti.

Aina ihmetyttänyt nuo ransvormerit...

No nyt mulla on joku hemmetin kuume ja lenssu päällä ja työkaveri lomalla niin pakko sinnitellä että pysyy hommat näpeissä. Ei oo kivaa. Ei kiinnosta!

- - - Updated - - -

tuokaa pyssy

Ei helvetti mikä vittu teineillä on ideana sylkee vitullinen lätäkkö esim juna-aseman laiturin penkeillä istuessaan maahan?

Saatanan vinolipat, jos mä olisin laskenu mun reenilaukun toho vitulliseen lätäkköön niin olis sanomista tullu!

Ei helvetti mikä vittu teineillä on ideana sylkee vitullinen lätäkkö esim juna-aseman laiturin penkeillä istuessaan maahan?

Saatanan vinolipat, jos mä olisin laskenu mun reenilaukun toho vitulliseen lätäkköön niin olis sanomista tullu!

Minä en kans tajua. Jumankauta se on ällöttävää. Ne on jotenki unohtaneet että ei sitä eritettä tartte ulos laskee, voi antaa olla siellä sisäpuolellakin.

Hullu akka!

No enkä oo.

Aah mun sukat haisee hyvälle :haart:

Ensi viikolla...... . . . . . .. . .. .. ..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ensi viikolla...... . . . .. .. .. .. .. ... ... .... ...... ..... .

Ensi viikolla tarjolla tätä myös. Tää oli kyl perkeleen kova levy, mutta uudempaan en ole tutustunut. Kuulemma tullut melkoisesti taso alaspäin näistä ajoista, mutta eihän sitä tiedä vaikka vetäisvät näitä hyviä ralleja pari. Örgh

Back
Ylös Bottom