Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mileyn painajaisperä.

BSnvbNXIYAEshq5.jpg

No nyt toi Möykkyne aukes mullekin vähän paremmin kun katsoin tuon jälkimmäisen version - ilman ääntä. Ja kiitos Xairalle, ilo siitä katosi hyvin nopeasti.

- - - Updated - - -

Alkoi tehdä mieli kalkkunaa.

Tulipas käytyä Hämeenlinnassa, paska reissu..

Jaha, töllöstä alkais Salainen Ikkuna. Oli ainakin joskus katsottuna hyvä leffa, pitänee tsiikailla uusiksi.

Tämä musiikkiviteo on myös hyvä. Miley istuu vuorotellen alasti ton ison pallon päällä ja nuolee välillä lekaa.

Ihan perushomma. Mäkin alotan aina aamuni nuolemalla herätyskelloa, sitten siirryn kahvinkeittoon ja nuolen hieman kahvinkeitintä. Aamutoimien suorittaminen, tietysti hieman posliinipöntön ja lavuaarin nuoleskelua. Sitten kattelen päivän vaatteet, nuoleskellen. Kylmät villapaitapäivät onkin sitten vähän ikävämpiä..

Mullapas ei käykkää kukaa kyläs. Voitin!

Jaettu sija. Ei mullakaan. Pattereita joku oli käyny kattomas tässä viikolla, mut onneks oon ollu töissä sillä aikaa.

Ja huomenta! Kyllah, kevennetty viikko ollu täälläkin. Treenannu liian into pinkeenä. Ens viikolla pikkuhiljaa taas rutiiniin. Tässähän alkaa vissiin oppimaan treenaamaan pikku hiljaa, kun tollaset kevennykset alkaa olla ajankohtasia.

Mannapuuro kävi mun kimppuuni! Poltti kolme(a) sormea. Kelle tästä voi reklamoida? Vai saako nostaa oikein syytteen? Väkivalta ei oo oo koo.
Että huomenta vaan.

Tulipas käytyä Hämeenlinnassa, paska reissu..
En selvästikään ollut paikalla sillä hetkellä. Pahoitteluni. Jos sovitaan uusi aika ja tehdään seuraavasta reissusta mahtava?

Jaettu sija. Ei mullakaan. Pattereita joku oli käyny kattomas tässä viikolla, mut onneks oon ollu töissä sillä aikaa.
Mullakin oli käyny omin avaimin mies kylässä. Laitto mulle ehjiä loisteputkia mm. kylppäriin. Onneks oli kerrankin kaikki pyykit pois lattioilta, niin ei tarttenu kotiin tullessa hävetä ihan niin paljoa. Muutenhan kämppä oli taas kuin pommin jäljiltä.

En selvästikään ollut paikalla sillä hetkellä. Pahoitteluni. Jos sovitaan uusi aika ja tehdään seuraavasta reissusta mahtava?

Millonkas seuraava HPK-Kärpät peli on..? Jos kerta noin lupailet että Kärpät seuraavan kerran voittaisi.. :)

Tänään sitten katsomaan Ilves-Kärpät.

Hmm, ei oikein darraa. Taidanpa käydä kaupassa hakemassa juomista. Olutta ja limua.
Illalla kisastudio ja SaiPa - HIFK isommalla porukalla.

Varmaan ihan hiton hyvä päivä tulossa.. Viime yönä unta tuli joku 6h ja heräsin 2 tuntia liian aikasin kahtomaa mr.o.. Väsyttää ihan vitusti, mutta eipä saa unta enää. Kuitenkin makasin äsken tossa sängyssä tunnin, mutta nukkumatin työvuoro on vissiin päättyny..

Kylläpä simmuja kutkuttaa. Sehän se tästä puuttuis, että olen vihdoin tullut allergiseksi itelleni. Tiesin jo vuosia sitten ettei tämä siedätyshoito tule toimimaan.

Gritsnatsille terveisiä. Olisin tullu sinne kans, mutta ku oli vähä epävarmaa saako enää ovelta lappoa niin en jaksanu lähtee ottamaan asiasta selvää. YouTube Link: https://www.youtube.com/watch?v=FkmN3nuQjjQ
Keikka kesti sen 1h40min eikä ainuttakaan puuduttavaa hetkeä. Tänää ne on jyväskylän lutakossa ;) Suosittelen! Ennakkoliputhan loppu On The Rocksista jo päivällä ennen keikkaa...

Back
Ylös Bottom