Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Montako kuppia? Mulla yksi.

Lopeta bodaus, jatka siivoomista. Vinkki, miehet tykkää enempi siivoavista naisista.

En allekirjoita.

- - - Updated - - -

Ai että montako kahvikuppia mennyt tänään, vasta kaksi.

- - - Updated - - -

Teeskentelen työntekoa. Alkaa sujua jo aika hyvin..

Alakerran opiskelijamuija on ilmeisesti löytäny vakituisemman kumppanin, kun siellä harrastettiin seksiä tiistaiyönä jo klo 00.00!
Aina ennen se uikutus on alkanu satunnaisina öinä vasta klo 04.00-04.30.

Korvatulpat on onneksi ennakoitu jo helposti löytyvään paikkaan.

Kahvi on taas hyvää!

Taas keitin ihan parasta kahvia.

Alasti?

Mä oon edelleen yhden kupin miehiä. Enkä muista koska olisin viimekis keittäny. Käytän aina naisten keittämää kahvia. Nuorelta tytöltä on kivempi ostaa ku vanhalta. tiesittekös sitä?

Alasti?

Mä oon edelleen yhden kupin miehiä. Enkä muista koska olisin viimekis keittäny. Käytän aina naisten keittämää kahvia. Nuorelta tytöltä on kivempi ostaa ku vanhalta. tiesittekös sitä?

En mä alasti keittele kahvia. Kylmähän siinä tulee!

Pitää keittää vähintään kaks kuppia kahvia. Muuten tulee heti yhden kupin jälkeen mieli.

Paha mieli kö?

Ehkä mäki taas noin klo 1300 meen asioimaan kahvitytön kanssa. Sitte oon kahdenkupinmies.

Ei mulla oo sellasia tissejä. Vähän mua nauratti, kun siinä vinopenassa mua opasti "hieman" suuremmilla tisseillä varustettu naisimmeinen ja tämä sanoi, että tanko tohon rinnan korkeimpaan kohtaan. Oli hetken vähän wtf-fiilis..

Tämä olis pitäny nähdä!! Mutta treenit ennen kaikkea!

Tykkääköhän viritinvahvistimet noin yleensä huonoa salamista? En uskalla tähän hätään ruveta purkamaankaan tuota, että saa kaikki nuo tuuletusritilästä menneet muruset siivottua tuolta sisuskaluista. Normaalisti pizzan saa siivota lattialta, mutta tällä kertaa pizza oli lasketunut viritinvahvistimen päälle...

Viikko puolessa välissä! Tänä vuonna olen juonut kaksi kuppia kahvia. Hyvin pärjää ilmankin. Perjantaina leivon kinkkupiirakkaa, päätin juuri.

Tykkääköhän viritinvahvistimet noin yleensä huonoa salamista? En uskalla tähän hätään ruveta purkamaankaan tuota, että saa kaikki nuo tuuletusritilästä menneet muruset siivottua tuolta sisuskaluista. Normaalisti pizzan saa siivota lattialta, mutta tällä kertaa pizza oli lasketunut viritinvahvistimen päälle...

mä just mietin, et mun ilmastointilaite ei varmaan kauheesti tykkää mehupillistä, pitäs yrittää jollain konstilla kaivaa se sieltä sisuksista tai yrittää purkaa toi vehje :D Kivaa pikku puuhaa näin saikulla.

Kai sentään vilautit, ku oli noin hyvät mahikset?

e. ainii, unohdin! Ekana olis tietysti pitäny olla :kuvia:

^^ hyvä ajoitus :D

Exä valitti usein, että kun rappukäytävässä maalattiin lattioita, niin jostain syystä kämpässä piti käydä useampaan kertaan tarkistamassa jotain... Myöskin liesituulettimen tarkistamiseen ja termostaattien säätämiseen tarvittiin aina vähintään kaksi huoltomiestä...

^^Naiset on kyllä aivan liian turtuneita huomion saamiseen, ku tommosista kohteliaisuuksista pitää valittaa.

Back
Ylös Bottom