Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin hiplailemassa Better Bodiesin kuteita, mutta ei säväyttäny ja hinta oli aivan liikaa.

Se uusi takki (Heavy Nylon) on ainakin omasta mielestäni todella hieno ja senhän voisi jopa syksyn kunniaksi ostaa. Kai sillä etelän pakkasissakin pärjää, kun laittaa neuleen alle.

Mietippä tilanne uusiksi silleen että olisit sinkku? Varmaan pahoittaisit mieles kun itsellä ei ole ketään kenen kanssa tanssahdella poski poskea vasten, itkuakin joutuis ehkä pidättään? Just thinking.. :D
Niin... No... Tässä tapauksessa yksi pari esitti jotain lattareita (ainakin, sen verran vaivauduin katsomaan) ja sellaset ei mua kauheasti nappaa. Jos olisivat jotain hitaita siellä heiluneet ja taustalla ois soinu Bon Jovi, niin sit varmasti oisinki pillahtanu itkuun joka tapauksessa :D
Voi niitä muistoja :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ompas mukavaa ku aamulla ei tarvii herätä 5.40 vaan saa nukkua niin pitkää ku jaksaa! Voi nyt siis valvoo vähä myöhempään, vaikka samahan tuo ois lähtee nukkumaan ku on niin tylsää.. Jos vaikka paranis tästä flunssasta ku sais vähä unta palloon.

Huomentaaaaaa!!!

Ihanasti tuntuu tisseissä vaikka teinkin eilen ihan perustreeniä. Jeah ja sain opastuksen eilen siihen vinopenkkiinkin. Moon niin nöösi.
Ja vielä yks jeah, nukuin taas yli yheksän tuntia. On se nannaa!

Töihin, rkele. On se kiva, että peukaloiden pyörittelystä maksetaan, mutta onko sitä pakko tehä näin aikasin. Voisin tehä sitä myös kotona... :jahas:

Palkka tulee vasta ens tiistaina. Möh. Tänä aamuna ei soinut päässä Harmaja. Pitkä päivä kyllä edessä kun suoraan töistä pitäis mennä Helsinkiin tiimin kanssa ruokailemaan. Jospa sitä kohta jo tuntis olonsa sellaiseksi, että ois niinkö mukana porukassa. Eikä aina se weirdo, joka roikkuu mukana ja puhuu hölmöjä.

Huomenta.

Tissit nyt yleensä tuntuu ihanilta, naisten siis :rolleyes:

Ei mulla oo sellasia tissejä. Vähän mua nauratti, kun siinä vinopenassa mua opasti "hieman" suuremmilla tisseillä varustettu naisimmeinen ja tämä sanoi, että tanko tohon rinnan korkeimpaan kohtaan. Oli hetken vähän wtf-fiilis..

Ei mulla oo sellasia tissejä. Vähän mua nauratti, kun siinä vinopenassa mua opasti "hieman" suuremmilla tisseillä varustettu naisimmeinen ja tämä sanoi, että tanko tohon rinnan korkeimpaan kohtaan. Oli hetken vähän wtf-fiilis..

Älä nyt, mittää vikkaa ja on nähty kuvatki :rolleyes:

:D Muaki sais kyseinen naisimmeinen tulla opastaan, tai kuka tahansa nainen.. Mut ei tuolla meidän työpaikan salilla näe naisia ku toooosi harvoin.

Meikällä on ainakin jo alkuviikosta täyttynyt viikon kiintiö naisten val... tai siis, rakentavasta kritiikistä.

No ei vaines. Toimistolla on niin hiljaista, että ihan mieluusti voisivat firman leidit tulla avautumaan jostain turhanpäiväisestä, eikä haittaisi.

Arvasin että sua innostaa naisimmeisen opastus :) Mustakin se saattoi ulkopuolisen silmin olla "innostavaa katseltavaa".

Ei tuo siivous käy tän bodauksen kanssa yksiin. Tuloo hermopinnettä ranteeseen eikä saa kunnolla lepoa. Möh. Heikko.

Skrapasin auton ikkunoista aamulla jäätä. Mullakin tuli palkka ja meni palkka, jospa ens viikon palkasta jäis käytettävääkin. Kohta tulee lopputilikin :3

Back
Ylös Bottom