Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähemmästäki pää sekoo ku ei pääse viikkoon reenaamaan! Aluks piti olla max 4 päivän reenitauko, mutta eipä tämä tauti tästä parempaan suuntaan ole lähteny..

Osta moottoripyörä. Mä olin yks kesä 2½kk "reenaamatta" ku ajelin vaan mopolla. Eikä pää hajonnu, ei lähellekkää.

Mee joskus sellaselle salilla/liikuntakeskukseen missä käy vaan naisia. Ainoa paikka jossa oon koskaan nähnyt ihan yleisesti käytettävän mikroshortseja (varsinkin ne Piruetin Madonna-shortsit) ja crop toppia. Jos samoja ihmisiä näkee sekasalilla, päällä on heti paljon enemmän. Ja jos tätä nyt lukee joku madonnashortseja käyttävä, niin tämä ei ollut kritiikkiä.

Mä voisin kuvitella et mikrosortsit olis todella epämukavat treenatessa, jos nyt ite mietin paljaita hikisiä pakaroita vasten penkin muovipäällystettä, yäääkhhh!!
Eipä siinä mittään, kyllähän sitä ilokseen vois kattella hyviä naisenpakaroita siinä treenin lomassa, but she don't even squat!!! Olin todella pettynyt!

Mä voisin kuvitella et mikrosortsit olis todella epämukavat treenatessa, jos nyt ite mietin paljaita hikisiä pakaroita vasten penkin muovipäällystettä, yäääkhhh!!
Eipä siinä mittään, kyllähän sitä ilokseen vois kattella hyviä naisenpakaroita siinä treenin lomassa, but she don't even squat!!! Olin todella pettynyt!
Niin, no kieltämättä niitä ihan ihan ihan lyhyitä näkee ohjatuilla tunneilla enemmän. Eikä lainkaan hassumpien peräsimien peittona, luulisin. Enpä oo selvästikään pohtinu tätä pituusongelmaa istumisen kannalta riittävällä hartaudella. Pitääkin ens kerralla tuijotella sillä silmällä.

Kävin hiplailemassa Better Bodiesin kuteita, mutta ei säväyttäny ja hinta oli aivan liikaa.

Niin, no kieltämättä niitä ihan ihan ihan lyhyitä näkee ohjatuilla tunneilla enemmän. Eikä lainkaan hassumpien peräsimien peittona, luulisin. Enpä oo selvästikään pohtinu tätä pituusongelmaa istumisen kannalta riittävällä hartaudella. Pitääkin ens kerralla tuijotella sillä silmällä.

Nää pöksyt oli siis pienemmät ku mun alkkarit, ihan aikuisten oikeesti näin tipun pakarat, ja siis todellakin häpeämättömästi tuijotin. :D
Ohjatuillakaan tunneilla en ole nähny kellään ihan noin lyhkäsiä housuja

Osta moottoripyörä. Mä olin yks kesä 2½kk "reenaamatta" ku ajelin vaan mopolla. Eikä pää hajonnu, ei lähellekkää.

Tästä päästiinki heti toiseen vituttavaan asiaan! Nimittäin siihen, ettei ole moottoripyörää vaikka kovasti haluaisin semmosen omistaa! Nyt ei enää kannata ostaa kun tuo perkeleen pitkä ja vittumainen talvi on tulossa. Ens keväänä mulla on moottoripyörä, jos pysyy työasiat hyvänä.

Nyt se justiin kannattaa ostaa, ku saa halvemmalla ku keväällä.

Viimeeksi uimahallilla en keskittynyt katseluun, mutta senkin edestä läpsin vahingossa kanssauivia naisia. Likat uivat niin perkeleen lähellä naruja, että rintaa uidessa uimisesta tulee kontaktilaji. Viimeeksi taisi olla ainakin yksi läpsy pohkeelle, yksi kyynärvarteen ja yhtä en muista enää. Osumakohdistakin huomaa, että mimmitkin uivat rintaa.

Onnekas paskiainen. Mua läpsi vaan yks mies viimekerralla :( Oli kans hieman levee tyyli uida selkää hänellä. Onse ku ei edes uimassakäymässä pääse naiskontaktiin :( Sielä kuitenki on vähäpukeisimpien naisten kans samassa tilassa mihin mulla on saumoja.

Saamarin flunssa sais häipyä jo. Lauantaista jo ollu ollu kipeenä. Varmaan liian vähän tuli juotua Jägermeisteria tuolla Saksassa, kun pääsi flunssa yllättään :D

Back
Ylös Bottom