Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan. Emmää tuu kipeeks, en millään. Töihin se on mentävä.

Huomenta vaan. Ja töihinhän sitä on mentävä kipeenäki. Ei se siihen mitää vaikuta!

Mulla on ainaki ollu känpillä patterit päällä jo kolme viikkoa. Ei tarvii palella. Sähkö, bensiini ja viina baarissa on halpaa. Ainaki poikamiehellä, ku saa törsätä koko omaisuuden vain itseensä.

Jahas, päivystykeen vissiinki, saatanan kaveri ku sai tungettua sormen jotenki silmään ku pisti käden naamalle, perkele että on ärsyttävän tuntunen silmä. (selvennykseks, kynnellä raapas tuolta sivulta, saatanan kotkankynnet sillä)

Kylläpäkylläjoo, tulihan se haettua sairaslommaa pari päivää! Jos ei perkele salille pääse, niin en kyllä töissäkään oo! No viimestään lauantaina on päästävä salille tai mun psyykkinen terveys järkkyy!

Oon aina miettiny et käyttääks joku oikeesti treenatessa better bodiesin mikosortseja, mutta kyllä! Tänään olen bongannut ihka aidot pakaranreunat salilla :)

Tällä kertaa valitettavasti naisella, tai lähinnä tytöllä, mut samaiset pökät miehellä vois tuoda haastetta mun bongaukseen..

...olipa mukava soittaa ja jutustella lääkefirman edustajan kanssa puhelimessa reilu puoli tuntia. Toivotteli vielä puhelun lopuksi mukavaa syksynjatkoa sieltä ITÄVALLASTA.

nimim. puhelinlaskua odotellessa...

Koululla on joku paritanssishöy aulassa. Mussa on varmaan joku vika, kun ei kiinnosta pätkääkään. Siihen saattaa vaikuttaa kyllä sekin, että ite tarttis runoilla ja lyö ihan tyhjää. Plus studiossa meni monta tuntia ihan vaan siihen, että koitin opetella käyttään kameraani. Voittajafiilis. Vaikka oonkin vaatteideni alla alasti.

Oon aina miettiny et käyttääks joku oikeesti treenatessa better bodiesin mikosortseja, mutta kyllä! Tänään olen bongannut ihka aidot pakaranreunat salilla :)
Mee joskus sellaselle salilla/liikuntakeskukseen missä käy vaan naisia. Ainoa paikka jossa oon koskaan nähnyt ihan yleisesti käytettävän mikroshortseja (varsinkin ne Piruetin Madonna-shortsit) ja crop toppia. Jos samoja ihmisiä näkee sekasalilla, päällä on heti paljon enemmän. Ja jos tätä nyt lukee joku madonnashortseja käyttävä, niin tämä ei ollut kritiikkiä.

Onks teillä koskaan sellasta fiilistä että tekis mieli tehä tälleen:

siis niinkuin toi jätkä videolla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koululla on joku paritanssishöy aulassa. Mussa on varmaan joku vika, kun ei kiinnosta pätkääkään.

Mietippä tilanne uusiksi silleen että olisit sinkku? Varmaan pahoittaisit mieles kun itsellä ei ole ketään kenen kanssa tanssahdella poski poskea vasten, itkuakin joutuis ehkä pidättään? Just thinking.. :D

Kahvi on hyvää.

Back
Ylös Bottom