Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, pitäisköhän se tuo This is the end kattoo jossain vaiheessa. En muistanu koko pätkää.

Helevetti mikä sunnuntaimasennus. Ainoa mielenpiriste on se, että taas ollaan lähempänä sitä hetkeä kun saan luovuttaa tuon luokan eteenpäin muiden käsiin. Huoh.

Lopettelin just 10min sitten tän kattomisen, ihan hassu pätkä, mutta ei kannata odottaa ihan älyttömiä.

Jaha, pitäisköhän se tuo This is the end kattoo jossain vaiheessa. En muistanu koko pätkää.

Helevetti mikä sunnuntaimasennus. Ainoa mielenpiriste on se, että taas ollaan lähempänä sitä hetkeä kun saan luovuttaa tuon luokan eteenpäin muiden käsiin. Huoh.

Ei riittäny sunnuntainleffapiristys kantamaan minua maanantaimasennukseen, vaan kantoi minut sunnuntai-on-ohi-masennukseen, koska kello on jo ykstoista. Ei paha.

Lopettelin just 10min sitten tän kattomisen, ihan hassu pätkä, mutta ei kannata odottaa ihan älyttömiä.

Mä en oikein koskaan lähde katsomaan elokuvia kovinkaan kovilla odotuksilla. Tulee mitä tulee ja aika vähään olen tyytyväinen elokuvien suhteen :)

Ei riittäny sunnuntainleffapiristys kantamaan minua maanantaimasennukseen, vaan kantoi minut sunnuntai-on-ohi-masennukseen, koska kello on jo ykstoista. Ei paha.

Täällä ollaan jo ihan totaalimasennuksessa. Sellainen tyyni turta on levinnyt koko olemukseen. Ajatus ei kulje ihan perille asti. Tähän ois hyvä nukahtaa.

Täällä ollaan jo ihan totaalimasennuksessa. Sellainen tyyni turta on levinnyt koko olemukseen. Ajatus ei kulje ihan perille asti. Tähän ois hyvä nukahtaa.

Tämä on ehta FML -situation. Tähän ois hyvä kiikahtaa.

Olettekos kuunnelleet koskaan Rölliä ihan ajatuksella? Ei ole meinaan ihan mitään lastenlauluja ainakaan tämä Ruttusen naisenvaihtosekoilu.

Miten aikuisten ihmisten ongelmat voikin pukea tuohon muotoon?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tullu joskus kans Rölliä filisteltyä. Ihan vihree kaveri toi Tuppuraisen Allu, tais olla joku puutyön maikka alunperin. Aikoinaan aiheutti polemiikkiakin julkisuudessa: Saako lapsille syöttää tällaista vihervasuripropagandaa?
Parhaita on just nää missä Rölli vetää mustikkakeittoa, haukkuu Tiina-tontun ja potee huonoa oloa seuraavana päivänä :) Usvametsän neito on myös kaunis tarina ihmisen hyvyydestä..taitaa iteltä vieläkin löytyä tuo kasettina.
Et hyvää maanantaita itse kullekin!

Onneksi ei sada ennää! Oli se eilen sen verran kosteeta menoa. Maanantaiaamu, mutta ei vitutuksesta tietoa, johtuen ehkä siitä, että huomenna on vapaapäivä. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alakerran piski ilostutti yötä taas haukkumalla. Kuka haluaa puudelirukkaset jouluks? Voin tehä. Ostin hienot geelikorvatulpat, mutta ne paino, möh. Ei kiva se.

Back
Ylös Bottom