Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pensselisetäää..... samalla salilla reenaa yks vanhanliiton viiksivallu..se on saanu mun ja treenikaverin välisis jutuis nimekseen pensselisetä..tai vaan pensseli.. oli pakko jakaa tää tieto ny teidän kanssa pyhäaamun kunniaks

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ens perjantaina tulee muuten eräästä kuolemantapauksestakin jo 27vuotta. Vois alottaa sunnuntain vaikka tällä

Huomenta. Tai no onhan tässä jo tunnin ollut herreillä, mut enihau. :)

VR:n porukkakaan ei usko, että joku oikeasti pysähtyisi Lahdessa, saati jäisi sinne kahvin ajaksi.

Haha näinhän se voi olla. Aamullakaan ei mun lisäks ollu ku yks mummo tuolla asemalla. Tosin joskus oon kyllä iltapäivällä nähny nähny siellä niin paljon väkeä, että vois sanoa jo ruuhkaks. Mistä lie sinne eksyneet.

Oisit ilmotellu niin olisin toki sumpit laittanu valuun, ei olis ollu pitkä matka siitä raiteilta. Siin rautatienkadulla on sata thaihieromoa(PikkuPattaya), nii oisko sieltä saanu kahviakin...?

No hemmetti eipä tullut tämmönen mieleen. Mulla oli vielä puoli tuntia siinä odotteluaikaakin.

Se on kyllä selkeä epäkohta. Toivottavasti asia korjaantuu kun rautatieasema ja matkahuoltosysteemit uudistuu täällä..
Tohon kellonaikaan taitaa joutuu menemään keskustan Shellille asti kahvin perässä. Tosin kohta sekin puretaan.. :jahas:

Jaa ne meinaa purkaa sen linja-autoaseman vieressä olevan Shellin? Eipä kyllä taida Lahdessa montaa paikkaa olla, joka olis ympärivuorokauden auki. Tietty joku renksun ABC, mutta sehän on ihan syrjäkylillä...

Joo nyt kyllä vituttaa! Kuumeinen olo ja tänää piti olla reenipäivä.. Vittujen kevät, nyt tulee varmaan 4 lepopäivää putkeen!
Reenitauoissa mun mielestä kakkasinta on se tauon aloittaminen, kun ei millään malttais. Mut sitten kun pari päivää laiskottelee, alkaa sekin sujumaan :D Sitten jossain vaiheessa tulee taas se hinku päästä jo vähän veivaamaan rautaa.

Itsellä taas aamupäivän sali takana ja tekipä eetvarttia, vaikka se vähän tollasta satujumppaa olikin. Josko nää vammat ois kohta kärsitty ja pääsisi taas kunnolla tekemään. Kiva sunnuntain aloitus oli tämä.

Ajatus ei kulje sitte yhtää, pitäis saada yks koulutehtävä pois alta vielä kun on vielä hyvin aikaa ettei jäis taas viimetippaan.

Hehee. Paljo parempia näin :D

Drunkspiration : theCHIVE

On muuten aika paljon erään pakkislaisen näköinen poika

drunkspiration-27.jpg

Mitäs sitä söis? Illalla ois luvassa siipiä, mutta ihan sinne asti ei pärjää pelkällä aamupalarahkalla. Antakaas fiksummat hyviä ideoita sapuskan suhteen, kun ihan just ois tarkotus lähteä tassutteleen kivaan syysilmaan ja käydä samalla kaupassa.

Musta on muuten tullu lenkkien suhteen ihan lusmu. Tänäänkin vaan käänsin tyytyväisenä kylkeä, kun ois voinu nousta ja lähtee juokseen. Kohta ei ees enää uskalla juosta, kun tulee liukkaat. Oon huono ihminen.

Kerrassaan nättiä kuvaa taas kerran.

Jokohan ens vkolla olis joku aamu nurtsi vähän kuurassa...

Reenitauoissa mun mielestä kakkasinta on se tauon aloittaminen, kun ei millään malttais. Mut sitten kun pari päivää laiskottelee, alkaa sekin sujumaan :D Sitten jossain vaiheessa tulee taas se hinku päästä jo vähän veivaamaan rautaa.

Itsellä taas aamupäivän sali takana ja tekipä eetvarttia, vaikka se vähän tollasta satujumppaa olikin. Josko nää vammat ois kohta kärsitty ja pääsisi taas kunnolla tekemään. Kiva sunnuntain aloitus oli tämä.

Mä en noita taukoja vapaaehtoisesti tai huvikseen pidä, joten tämmönen flunssasta johtuva pakkolepo ottaa päähän ihan vitusti! Kun ei nyt joutas mitää taukoja pitää ku reeni kulkee paremmin ku ikinä! Vittu!

Jeesus kun saa nykyään tehdä herrajumala kovaa lihat salilla. Kotiin pääsee niin hyvä kun tietää mitä on treenannu, hädin tuskin.

Täytyy miettiä uusia erikoistekniikoita.

Läheltä liippas hyvissä ajoissa ehdin kotiin, vielä viimiset 100 metriä ennen kotia aurinko paisto sit rupes kuuluu hirveetä huminaa kauempaa mietin mikä taifuuni sieltä tulee. Yhtäkkiä kauhee rae myrsky ja just kun pääsin kotiin nii aivan tajuton kaatosade :D

On tää syksy kyllä arvaamatonta ton sään suhteen.

Mä en noita taukoja vapaaehtoisesti tai huvikseen pidä, joten tämmönen flunssasta johtuva pakkolepo ottaa päähän ihan vitusti! Kun ei nyt joutas mitää taukoja pitää ku reeni kulkee paremmin ku ikinä! Vittu!

Niinhän se on, mutta ei auta kun kärsiä ja parannella. Nuha ei salireenillä lähe! Ja kaikille noita taukoja tulee pakostikin joskus. Kyl se siittä!

Vanhoissa westerneissä on aina tiet ihan mutaisia. Django - kostaja TV2:lla nyt. Pitkä aika kun viimeks kattonu oikeen kunnon spaghetti westerniä.

Herrajumala mä olin unohtanu mikä h0ttis tuo Franco Nero on ollut nuorempana. Ttu toi jätkä on pannu niiiin paljo!

Eeeei, tuskin on niihin hommiin päässy. Näyttää vähän sellaselta bumbum -mieheltä.

Back
Ylös Bottom