Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä muistan kaikkien vanhojen ala- ja yläaste aikasten kavereiden, vanhempien, sisarusten ja lapsen synttärit. Tai siis voin tästä niitä päiviä luetella, mutta sitten kun ne syntymäpäivät on ajankohtasia niin voin ihan hyvin ne unohtaa. Kerran unohdin lapsenkin synttäripäivän. :nolo:

Nimeomaa. Se haaste tuleekin siitä et muistaa ne ennen sitä synttäripäivää tai edes sinä päivänä. Jos mulla ois lapsi, niin se ois hyvin hyvin vihainen tollasesta unohtamisesta.

Nimeomaa. Se haaste tuleekin siitä et muistaa ne ennen sitä synttäripäivää tai edes sinä päivänä. Jos mulla ois lapsi, niin se ois hyvin hyvin vihainen tollasesta unohtamisesta.

Siihen unohtamiseen on ihan hyvä selitys... Synttärijuhlat oli juhlittu jo ennen varsinaista syntymäpäivää, niin ei sitten enää muistanut sitä mikä se oikea päivä olikaan. Seliseli. Pitää kuitenkin varmaan olla ihan hiljaa tuosta asiasta eikä tunnustaa mitään, jos tulee puheeksi joskus.

Olen onneksi tähän mennessä muistanut kaikkien niiden ihmisten synttärit jotka on tullut mun vatsanahkan tai piparin läpi..

Huhhhuh!

Alkais jo normi työrutiini. Kesälomien jälkeen ollut nyt sellasta hullunmyllyä että. Käytännössä tehnyt töitä ja nukkunut.En edes muista koska oon viimeks nukkunut arkiyön kotona. Pikku rypistys ja sitten alkaa pari kuukautta käänteinen työviikko, eli ma-ti töitä ja loppuviikko vapaata. Tulossa mukavat loka ja marraskuu. Internet-elämäkin jo kärsinyt :(

Hyvää yötä. Vielä ois töitä viitisen tuntia jäljellä ennen kuin vapaat alkavat. Vasta ens ma töihin seuraavan kerran.

Antakaa määki postaan yö-threadiin, määki olen hereillä! Kyllä kai sitä joutais nukuksimaan. Tahtoo livetä aina myöhäseen kun seuraava päivä on etähommia ilman ahdistavia aikatauluja. Freedom!

Oho, mä luulin heränneeni keskiviikkoon mut totta tosiaan sehän on torstai :)

Mä aion taas herätä perjantai - lauantai välisenä yönä joku neljän aikaa, katsoa kelloa ja jatkaa unia lämpimän peiton alla. Se vaan on sitä jotain :)

Huomenta molot!

Huomenta. Se olis vapaapäivä ja ois saanu nukkua univelkoja pois. Mä sen sijaan heräsin seiskalta pahaan uneen, kurkkukipuun ja ketutukseen. En ala.

Räkäpetterit ja pissaliisat. Joks Kairalla on parempi päivä?

No vähän :) Menin kyl aamulla huoltsikalle tankkaamaan ja lompakon avatessani tajusin, että bensakortti on kotona toisen takin taskussa. No, toivotaan että bensa riittää kotiin ja siitä vielä tankille. Ja lisäksi toivon, ettei autossa nyt oo isompaa vikaa, koska viime kuusta tuli puolet oltua palkattomalla ja nyt ei oikein ois rahaa mihinkää suuriin remontteihin.

66% ladattu...

Ottaskoha sitä huomenna saikkua duunista?

Eile iltana tuli pelailtua muutama tunti ja tänää tuli otettua saikkua töistä. Vapaata torstai-maanantai :D Oikeesti on heikko olo..

Ei mitään wow efektiä kyllä tullut kun rupesi pelamaan. Tuntuu jotekin oudolta verrattuna vanhoihin GTA peleihin. Tää näyttää liian uudelta :D Ajettavuus muistuttaa Need for speed pelejä.

Torstai - Maanantai vapaata! :rock:

Ehotuksia kaupungeista suomen ulkopuolella, johoin voisi matkustella?

Hieno mies... :face:

Back
Ylös Bottom