Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liittymäpäivityksen myötä vaihtuu sim-kortti reilun tunnin päästä. Uus kortti kyllä on mukana, mutta eihän mulla helvetti ole sitä avaajaa, millä saa ton korttipaikan puhelimesta auki. Taidan sitten olla ilman puhelinta siihen asti, että pääsee kotiin.

Eka "lomapäivä", ja mähän herään jo 7.15. No työkkäriin tuli ilmotauduttua, niin viikon tärkein duuni on tullu tehtyä.

tumblr_kyzcmqLihn1qz8z2ro1_r1_500.png

Kyllä on gradun tekeminen taas jotenkin takkusta puuhaa.

Jotain hyötyä ihan toisenkin alan tutkinnosta englanniksi: saan kuitattua ammattialan enkun :)
Sivuaineet ja kasa vapaasti valittaviakin onnistuis, mutta toisaalta haluaisin tehdä näitä oman alan kursseja mahdollisimman paljon. Joka tapauksessa just nyt on aika helppoa elämää. Vaikka istunkin "opiskelemassa" illustratorin käyttöä eli siis tuijotan tyhjin katsein eteeni enkä ymmärrä...

Kyllä on gradun tekeminen taas jotenkin takkusta puuhaa.

Samaistun tuskaasi. Tein tänään tutkimussuunnitelmaa diplomityötä varten, ja huomasin, ettei ole ihan mikään pikkuteksti, ja homman kruunaa se, että aihealue on tuore, ja aiempaa tutkimusmateriaalia voi olla vaikea löytää. Menee varmaan aika paljon vapaa-ajan hommiksi myös, kun töissä pyörii niin suurella rattaalla isoja projekteja, joissa olen mukana. Ei auta kuin hokea itselleen, että on opintojen loppusuoralla, ja sitten on tutkinto paketissa.

Samaistun tuskaasi. Tein tänään tutkimussuunnitelmaa diplomityötä varten, ja huomasin, ettei ole ihan mikään pikkuteksti, ja homman kruunaa se, että aihealue on tuore, ja aiempaa tutkimusmateriaalia voi olla vaikea löytää. Menee varmaan aika paljon vapaa-ajan hommiksi myös, kun töissä pyörii niin suurella rattaalla isoja projekteja, joissa olen mukana. Ei auta kuin hokea itselleen, että on opintojen loppusuoralla, ja sitten on tutkinto paketissa.

Joo tutkinto olis mullakin paketissa kun tämän vaan valmiiks sais. Tosin sitten jos haaveilee jatko-opinnoista, niin pääseekin taas työstämään jotain uutta vastaavaa työtä :D

Joo tutkinto olis mullakin paketissa kun tämän vaan valmiiks sais. Tosin sitten jos haaveilee jatko-opinnoista, niin pääseekin taas työstämään jotain uutta vastaavaa työtä :D

Siinähän se menisi samoilla vauhdeilla, kun sen 18 vuotta on kouluja jo valmiiksi käynyt :D Ei meikästä siihen hommaan ole, mutta sinun järjenjuoksulla varmaan ihan suoritettava projekti.

Siinähän se menisi samoilla vauhdeilla, kun sen 18 vuotta on kouluja jo valmiiksi käynyt :D Ei meikästä siihen hommaan ole, mutta sinun järjenjuoksulla varmaan ihan suoritettava projekti.

Kyllähän se tämmösillä lämmittelyillä pitäs muutama lisävuosikin mennä :D Mulla tosin on jo sen verran ylimääräsiä opintoja, että jatko-opintojen kurssit alkais olla suoritettu. Ei sitten enää puuttus ku julkasut :D

Kyllä huomaa tulleensa pääkaupunkiseudulle, kun ihmiset eivät tervehdi toisiaan. Bussiin hypätessä on erittäin harvinaista, että tervehditään bussikuskia, ja sitten kun itse tervehdin, niin välillä bussikuski vastaa ja välillä katsoo ihmeissään. Toinen on rapussa tervehtiminen. Itse yritän samassa rapussa asuvia tervehtiä aina, mutta vastausta tulee vaihtelevalla menestyksellä. Ihme homma.

Eikai kukaan ny bussikuskia tervehdi, vähänkö sitä vituttais moikata jokaista kun asemalta tulee parikyt matkustajaa kyytiin :D Kurkku ois aika paskana loppupäivästä.

Lauantaina Marko Savolaisen seminaari ruoasta ja treeneistä! Tulee olemaan mielenkiintoista! :)

Kyllä huomaa tulleensa pääkaupunkiseudulle, kun ihmiset eivät tervehdi toisiaan. Bussiin hypätessä on erittäin harvinaista, että tervehditään bussikuskia, ja sitten kun itse tervehdin, niin välillä bussikuski vastaa ja välillä katsoo ihmeissään. Toinen on rapussa tervehtiminen. Itse yritän samassa rapussa asuvia tervehtiä aina, mutta vastausta tulee vaihtelevalla menestyksellä. Ihme homma.

No kyllä! Vuoden asunu täs talos ja nyt alkaa alakerran naapuri tervehtiä. Ja mun mielestä kuuluu vaan hyviin käytöstapoihin tervehtiä sitä bussikuskia. Älä sit erehdy aloittamaan mitään smalltalkia missään bussipysäkillä, siitä saa todella kummallisia katseita. Hulluna pitävät.

Tätä oon huomannu välillä myös tampereella, joskus vaan mutisee jotain tai sit vaan nyökkää päätään. Samaa taas kaukoliikenteen busseissa jotkut tervehtii normaalisti jotkut nyökkää jotkut taas oikeen haluu tervehtiä ennenku ite ehtii sanoo mitään, errankin mielen kiintoinen keskustelu:
Kuski: Huomenta
Minä: terve
Kuski: HUOMENTA!
Minä: No huomenta huomenta.

Back
Ylös Bottom