Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei taida olla suomessa ketään joka tykkäis tuosta "timantit on ikuisia"-biisistä. Kaikilla alkaa keittää välittömästi ku tuo paska pärähtää soimaan ja heti tulee semmonen fiilis, että kohta minä perrrkele tempasen!

Kuitenkin biisi on suomen latauslistan, sekä spotifyn ykkönen ;)

Kuitenkin suurin osa siitä tykkää salaa. Sama juttu kun seiska. Eihän sitä ny kukaan kehtaa myöntää lukevansa, mutta todellisuudessa suurin osa lukee. Tai runkkaus, eihän kukaan nyt oikeesti runkkaa.

Jos tästä päivästä nyt jotain positiivista pitää hakea, niin lääkäritäti oli kiva ja kertoi ettei ainakaan välilevyn pullistumaa ollut. Vielä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Timantit on ikuisia ja junat ja naiset. Seuraavan kerran kun kuulen radiosta lupaan kaksi kättä raamatun päällä, että viskasen radion mettään. Tänään soinu ku varmaan n. 17000 kertaa.

Onko nämä biisit jotenkin poikkeuksellisia radiosoiton suhteen? Jos vähänkään enempää joutuu radiota kuuntelemaan, niin huomaa että kaikkea soitetaan liikaa.

Sentenced soi aivan liian vähän!

Onneks se soi kotona aina tarvittaessa.

gw-nolonso.gif

Minä tuossa reilu viikko sitten tein jotain valmistelutöitä tuntien jälkeen ja tajusin, että mukavamminhan se sujuu kun laitan jotain musakkia soimaan. Aktiivisubbarit ja kaikki kun löytyy "officesta" niin vanhaa Sentencediä pistin soimaan. Kollegalla oli hyvä ilme kun tuli hakemaan lainaamiani Raamattuja :D

Taas tätä keskustelua johon ei malta olla osallistumatta.

Voi jee. On noi kyllä niin kovia ralleja ettei tarvi yhtään ihmetellä miksi juuri sentenced oli se bändi nuoruudessani joka käänsi musiikkimaun metallin äärelle.

Mä oon ihan rrrrakastunut ton vokalistin ääneen! Vaikka itse laulua kuulee radiosta vähän liian usein, niin se ei haittaa, koska toi ääni :kuola:

Volbeat on livenä kyllä ihan helevetin kova, Nightwishiä olivat lämppäämässä 2009 P-Amerikan kiertueella. En mä sillon vielä mistään Volbeatista ollu kauheesti kuullukaan, nimi kalskahti hyvin etäisesti siltä, että ehkä joskus joku sanonu jotain. Jumankauta ku jytisi nuppiin ihan täysillä. Poulsenkin on vaan komistunu vuosien varrella.

Tein äsken syntiä ja kävin Arnoldsissa syömässä sellaisen smegmalla täytetyn donitsin :(
Pakko kertoa ei pysty elämään tämä asia sydämellä.

Heleposti. Röyh.

Voi jee. On noi kyllä niin kovia ralleja ettei tarvi yhtään ihmetellä miksi juuri sentenced oli se bändi nuoruudessani joka käänsi musiikkimaun metallin äärelle.

Mä kuuntelin sitä aina saalaa isoveljen cd:ltä 12-vuotiaana. Tais olla mulla kans se bändi jonka ansiosta aloin metallia enemmän kuuntelemaan.

Mä kuuntelin sitä aina saalaa isoveljen cd:ltä 12-vuotiaana. Tais olla mulla kans se bändi jonka ansiosta aloin metallia enemmän kuuntelemaan.

Mä sain viidennellä luokalla kaverilta hatsit Stratovariuksen Black Diamondista, sillä oli sellanen ihan ekoja kannettavia cd-soittimia ja se oli koulussa sillä mukana. Mä halusin sitä kamaa tietysti jatkuvaan käyttöön ja se laitto sen levyn mulle c-kasetille. Mä olin kaikki illat ihan stratoissa. Sit joskus kutosella se kiekuminen alko vituttaa, ei siitä tullu enää mitää fiilareita, vitutti vaan. Sit mä taisin kuulla ekan kerran jostain Nightwishistä ja Children of Bodomista, kuulin et ne pärisee hiton hyvin. Cannibal Corpsesta sain pikamaistiaisen, se oli nii synkkää kamaa, et säikähdin oikeen. Siihen en oo sit sen jälkeen koskenu, ei musta sellaseen oo vieläkään. No NW ja COB tuli ja sit siinä alko nopeesti pyöriä tosi paljon kaikenlaista. Ei menny päivää, etteikö jostain ois saanu vähä jotain uutta. Eternal Tears of Sorrow, Sentenced, Cradle of Filth, Rob Zombie. Kevyempään aamuyön pikkupöhnään Trio Niskalaukausta, hitto se oli psykedeelistä joskus.

En mä oo kuivilla vieläkää. Mut tän homman kans on oppinu elään, tää on mulla ihan hanskassa koko ajan.

Paradise Lost oli eilen täällä Lutakossa livenä. Aika vaisu. Soundit epätasapainossa ja laulaja vaikutti jotenkin leipääntyneeltä. Olis tosin auttanut, jos olisin tunnistanut enemmän kuin yhden, kaksi biisiä koko setistä.

Paradise Lost oli eilen täällä Lutakossa livenä. Aika vaisu. Soundit epätasapainossa ja laulaja vaikutti jotenkin leipääntyneeltä. Olis tosin auttanut, jos olisin tunnistanut enemmän kuin yhden, kaksi biisiä koko setistä.

Kai seisoit miksauspöydän läheisyydessä kädet puuskassa? :rokkipoliisi:

Kai seisoit miksauspöydän läheisyydessä kädet puuskassa? :rokkipoliisi:
Huvittavaa kyllä, mutta en saa edes päähäni missä siellä on miksauspöytä. Siinä anniskelualueen reunalla koitin kököttää ja ihmetellä, mitä nyt jonkun nahkaliivisen sedän tukka meinas olla koko ajan suussa. Hyvänä tuulettimena se sentään toimi, kun veuhtoi siinä edessä menemään.

Back
Ylös Bottom