Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jokainen voisi tylsän lauantain kunniaksi testata seuraavaa: laita suolaa(pieni kasa) kämmenelle, paina sitä jääpalalla. Tuus sit kertomaan mitä tapahtui :D mä kyllä tiedän mitä tapahtuu, kun olen pariin otteeseen koittanu

Eiii kannata, tubesta löytyy miljoona videota tuosta.

Noni. Nyt ois kolme tuntia tapettavana keskustassa. Tulukee ny joku seuraks ni tartte yksin napottaa! Vai pitäskö tehä vokotit ja istua yksin kalijalla? Ei paha sekään.

Phuuh, päivän hyvä työ: 8 tuntia harjan varressa. Taas saa kulutukset kohilleen ku tästä lähtee vielä mavettamaan. Illalla vois olla leffailta ja jotain mumsia..

- - - Updated - - -

Noni. Nyt ois kolme tuntia tapettavana keskustassa. Tulukee ny joku seuraks ni tartte yksin napottaa! Vai pitäskö tehä vokotit ja istua yksin kalijalla? Ei paha sekään.

Ehtottomasti vokottelet. Hiano ilima tuijotella ihmisiä.

Tänks, tämän voiton huumassa jaksaa taas painaa :D
Ja ehkä vähän myös sen massiivisen palkan takia mitä la-su yöstä maksetaan..

Ei hei mitään, pistetään mun piikkiin!

Kaikella on puolensa! :)

Mikäs tässä töitä tehdessä, nojatuolissa istuskelen jalat pöydällä ja surffaan netissä. Kohta syön, kattelen vähän telkkaria ja sitte voiskin vetää unta kuuppaan muutaman tunnin. Sunnuntailisät lähti just pyörimään, joten on tää rankkaa :D
Ammatinvalinta kysymyksiä..

Vai pitäskö tehä vokotit ja istua yksin kalijalla? Ei paha sekään.

Se on rentouttavaa, suosittelen. Mäki tästä kohta lähen harrastamaan samaa.

Minä vokottelen. Harmi vaan et jäi aurinkolasit kotiin...

Ei siinä oikeaoppisesti saa aurinkolaseja käyttääkkää. En mäkää käytä koskaan.

Ny lähtee! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
[video=youtube_share;JjTV8i_KjXM]http://youtu.be/JjTV8i_KjXM[/video]

Mä en tykkää sellasesta. Ja mä voin kattella niitä kyllä ilmanki. Oon jo sen verran vanha että sovin jo pervoksi sedäksi.

Ai niin, sain tänään hopeamitalin. Yks naapuri meni ohi. Oho, sanoimpa rumasti, korjaan, ruandalainen.

Ihme krapuloita teillä jos työntekoa haittaa!

Rapulapäivät on paskoja.. Vois taas pitää vähintää kuukauden tauon alkoholin humalanhakuisesta käytöstä :D

Niinpä.. Äsken kaverit soittelivat ja pyysivät baariin, mutta seuraava päivä menee aina täysin hukkaan niin jätinpä väliin. Vasta viikon päästä sitten kaverin syndeillä :D

Back
Ylös Bottom