Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta murmelit :)
Naapureiden hyvästä yrityksestä huolimatta nukuin yli 10 tuntia. Yhden aikaan soi rokki, neljän pintaan mieskuoro lauloi jotain biisiä pitkään, hartaasti ja moneen kertaan ja seiskan maissa treenattiin bassokuvioita. Musikaalista sakkia :D
Vois keittää kiulullisen teetä ja heräillä hiljaksiin.

Tiukkaperseisiä naisia juoksutrikoissa. Ja minä. (yritän pysyä perässä ja katsella hengästymättä syksyisiä maisemia) Ainoa tuttu tiukkaperse juoksee mua 2x nopeampaa niin hänen peräs en pysy, valitettavasti :(
Tarpeeksi pahassa puutteessahan tuota juoksee kiinni vaikka gepardin.

Ihana päivä miun aviomiesten kanssa. Ensin xXx, sitten Transporter 2 ja nyt sitten mukavasti vielä Expendables. Illalla vielä White House Down. Ai että miten vaimoa nyt hemmotellaan.

Tuoretta moniviljapatonkia kera margariinirasia. :kuola:

Itsehän vedin päivälliseksi maukkaan Big Mac aterian. Autokaistalta tieten ettei tarvitse nousta ja sietää ravintelin muita ihmisiä. Hyi helvetti.

mä olen ollut imeisesti tosi kiltti, kun mies pesi mun auton(rapsutti myös liiskautuneet itikat mun autosta pois), vahas sen, imuroi sisältä, pesi penkit ja puunas muuteski :) ja mulla on enterorokko, maistuis joku hesemättö tai mäkkäri, mut ei kurkku kestä, joten syön jotain pirun porkkanasosekeittoa ja raejuustoa.

Heile heile segen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näytä ite niin näät miestissit.

apply-cold-water-to-the-burned-area.jpeg

Jokainen voisi tylsän lauantain kunniaksi testata seuraavaa: laita suolaa(pieni kasa) kämmenelle, paina sitä jääpalalla. Tuus sit kertomaan mitä tapahtui :D mä kyllä tiedän mitä tapahtuu, kun olen pariin otteeseen koittanu

Back
Ylös Bottom