Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa pitäiskö sitä pyörähtää tuolla Lempäälässä IdiotParkissa tänään. Käydä nyt joutessaa vilkaisee levymessuja ja katsoa samalla urkkaliikkeistä sykemittaria.

Tänään viiden aikaan keskustaan, käyn vaihtaan leffaliput näytöksestä toiseen ja sit pitäis muutama tunti kuluttaa ennen ite leffaa. Joku tulee mun seuraksi? :D

Itse mietin World War Z:aa. Tosin ensin jokunen jakso Bel-Airin Prinssejä!

Se oli jees zombieleffa! Mää tykkäsin. :) Bel-Airin prinssiäki tuli jokunen vuosi sitten tuijotettua ahkerasti. :D

Mitäs lauantaihin kuuluu?

Tiukkaperseisiä naisia juoksutrikoissa. Ja minä. (yritän pysyä perässä ja katsella hengästymättä syksyisiä maisemia) Ainoa tuttu tiukkaperse juoksee mua 2x nopeampaa niin hänen peräs en pysy, valitettavasti :(

Tiukkaperseisiä naisia juoksutrikoissa. Ja minä. (yritän pysyä perässä ja katsella hengästymättä syksyisiä maisemia) Ainoa tuttu tiukkaperse juoksee mua 2x nopeampaa niin hänen peräs en pysy, valitettavasti :(

No mutta tossahan se kunto paranee ku juokset suu vaahdossa perässä kii.

Tulipa käytyä jäällä luistelemassa ensimmäisen kerran tänä syksynä. Myöhemmin salille vähän palauttelemaan ja vielä myöhemmin maailman kovimmat kännit. Seuraavat kolme päivää meneekin varmaan elämän ja kuoleman välimaastossa mutta mitässhitten!

Back
Ylös Bottom