Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaks sanaa pallerot: imekää parsaa
Ei toi ole parsa, vaan parsakaali.. :face:
Meillä VV:ssä (Vihreät (puoluesuunta) Vegaanit) kaikkia vihreitä rehuja sanotaan tuttavallisesti parsaksi.
No ime sit parsaa :D
..ei blenderiin! Keität puolikypsäksi ja napostelet sormisuolan kera.:D
Ostin eka kertaa elämässäni tollasen möykyn ja nyt oon kaks päivää keränny rohkeutta tehä siitä jotain...:D Kaveri suosittelee höyryttämistä mut se kuulostaa niin epäilyttävältä et todennäkösesti vedän sen blenderissä hileeks miljoonan muun ainesosan kanssa...:p
..ei blenderiin! Keität puolikypsäksi ja napostelet sormisuolan kera.
:D
Ostin eka kertaa elämässäni tollasen möykyn ja nyt oon kaks päivää keränny rohkeutta tehä siitä jotain...:D Kaveri suosittelee höyryttämistä mut se kuulostaa niin epäilyttävältä et todennäkösesti vedän sen blenderissä hileeks miljoonan muun ainesosan kanssa...:p
No niin kato nyt, heti eka ohje on epämääräinen. "Keitä puolikypsäksi".. Eihän nyt XY-kromosomeilla varustettu voi tietää millon tollanen rehukuula on puolikypsä. Moneen asiaan ei tarvita naista mut tähän tarvittas...:D
edit. Oikeasti kokkaaminen on helppoa ja kivaa mut en oo koskaan oikein ymmärtäny kasvisten laittoa. Raakana niin paljon helpompi syödä niitä.
No niin kato nyt, heti eka ohje on epämääräinen. "Keitä puolikypsäksi".. Eihän nyt XY-kromosomeilla varustettu voi tietää millon tollanen rehukuula on puolikypsä. Moneen asiaan ei tarvita naista mut tähän tarvittas...:D

Mä olen käytännössä oppinu viime ja tän vuoden aikana syömään parsakaalia. Se on jopa ihan hyvää kun sen valmistaa oikein, itse en osaa tehdä mitään/en ole koskaan kokeillut. Mutta sillon kun sitä on tarjolla niin vedän ihan kohtuukokoisen keon niitä. Höyrytettyinä ne yleensä on parhaita ja sitten vielä kun on maustettu suolalla niin a´vot.
- - - Updated - - -
Käytännössä minäkin ymmärrän tuon niin että se on läpeensä lämmin höyrytettynä, muttei anneta olla liian kauan ettei se mene täysin löysäksi. Joo, ei ole tullu kasviksia paljoa kokkailtua. :D
Olisit vissiin tarvinnu poikaystävää kaupassa sanomaan, että jätä hyllyyn se puska ja käy hakemassa pakastealtaasta jotain, jossa on käyttöohjeet?![]()
:D
:haart::haart::haart: Enstuttavuus hellästi. Keität sen kypsäksi, eli töki haarukalla niinkuin perunaa ja kun tuntuu uppoovan samanlailla ni se on hyvä, eli n.8min. Samalla tai ennen sitä alotat valmistamaan pekonikermakastikkeen ja sillä annan oikeen parsalle kyytiä, ni kyllä on veget ihmeissään :haart::haart::haart:
Eääääähhhh... väsymystaso yllättävän matalalla. Olo virkeä. Röhä tuntuis olevan väistymässä. Aurinko paistaa. Edessä viikon ehdottomasti vittumaisin työpäivä.