Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...jossainvaiheessa kun saat ikää lisää ja vähän kasvat myös henkisesti, hoksaat että ihmiset ovat erilaisia ja joillain vaatii enemmän aikaa tehdä asioita, mistä sinä erinomaisuutesi ansiosta selviät hetkessä.Pakko ihmetellä miten voi oikeasti koulu juttuja olla mukamas paljon, ainakaan lukiossa. Opiskelen itse myös lukiossa viimeistä vuottani, niinkuin luultavasti sinäkin. Ja silti koko lukio-opiskelun aikana en ole joutunut melkeinpä mistään tinkimään koulu juttujen takia. En kuitenkaan ihan paskoilla arvosanoilla opiskele. Keskiarvoni on kuitenkin kasin paremmalla puolella :D
Noo kai noiden kurssitehtävien määrät vaihtelevat lukioittain. Mun mielestä lukio-opiskelu on tuntunut samalta kun ylä-aste, vaikka opettajat aina pelotteli että lukiossa joutuu oikeesti tekemään töitä ja elämästä joutuu tinkimään, mutta kakkan marjat sanon minä. Ylä-asteella olin kuitenkin melko huono ja en lukenut mihinkään kokeisiin, keskiarvo 7,5. Nyt lukiossa tilanne vähän toinen, koska on pakko. Mainitaanko vielä että mulla on maailman surkein lukupää, luen yhden kirjan kokeeseen varmaan viis kertaa...
Vielä vähän edittiä. Lukioonkin päädyin ihan sattumalta. Vielä ysiluokalla kirosin kuinka perseestä mukamas joku lukio on, ja hainkin ammattikouluun. Parin päivän jälkeen totesin että ei hitto. Ei tunnu oikeelta, ja menin lukioon. Nyt silmät vähän avautunut ja en kadu päivääkään että hain lukioon. Ei sitä vielä silloin tajunnut että kuinka paljon lukio oikeasti sivistää, ja jollakin tapaa tekee viisaammaksi. Lisäksi ammattikoulusta on aika turha hakea yliopistoon.
...jossainvaiheessa kun saat ikää lisää ja vähän kasvat myös henkisesti, hoksaat että ihmiset ovat erilaisia ja joillain vaatii enemmän aikaa tehdä asioita, mistä sinä erinomaisuutesi ansiosta selviät hetkessä.
Hox! BB alkoi! Hox! :D
Menkää nyt vittuun BB:nne kanssa!
Menkää nyt vittuun BB:nne kanssa!
Julkkis bb frederik ainoo julkkis täl hetkellä, ketä nää muut on?