Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elokuvia varten, kenties? :)

Ei sillon voi sanoo, että ei kato teeveetä jos kuitenki sitä teeveetä tuijjottaa. Vähä sama, ku että en oo käyttäny tietokonetta vuoteen, oon ollu vaan netis.

Lomareissu takataskussa! 6.9 viikoksi Kreikkaan ja +30 aurinkoa! :) Ei sillä, en oikein tykkää lentokoneista mut mitäs sille mahtaa.

Voi tätä elämää... :face:

Hemmetti kun itekki olis päässy kouluu! Tuntuu et kaikki hehkuttaa miten on päässyt uuteen kouluun ja kuinka niitä opiskelijabileitä on joka päivä :face:
Ite kuitenkin samassa paskassa duunissa edelleen... toivoen, että syksyn yhteishaussa nappaisi.

Toisekseen on vissiin muutama pekoniviipale tullut syötyä vhh-dieetillä. Äske ajattelin jos muutaman pekoniviipaleen paistan. 4 paistoin, 2 söin, 2 on roskiksessa.. .ei vaa uponnut.

Joku vitun maajussi ajaa raktorilla tähän aikaa illasta tuolla pihalla. Roskasakkia, ei saa ihmiset nukkua rauhassa.

Onneksi mä asun niin keskustassa, ettei mitkään maajussit häröile mun takapihalla. Kuitenkin niin syrjässä, ettei juopot kuseksi mun rappusille eikä teinit aja pillurinkiä ikkunan alla.

Mutta ne perkeleen lapset - ne tunkee kaikille rääkymään. Esimerkiksi justiinsa sunnuntaina klo 08:30.

Mysteeri: pierut haisevat eineslihapullille, mutta en ole sellaisia syönyt aikoihin. Lihansyöjäbakteeri suolistossa? Pahoittelut kaikille salilla samaan aikaan olleille :piis:

Tänää alkaa viikonloppu :fuckyeah:

Pari tuntii koulua ja vielä kun pääsis ajoissa lähtee koulusta tänään, et ehtis aikasin kotiin eikä kahteen asti joutuis venaamaan niin oisin tyytyväinen... Muuten vituttaa!

Tai sit vaan lähden.

Se olisi sitten enää noin 16 tuntia töitä koko loppuvuodeksi, ellen keksi hommata jotain oheistyötä opiskeluiden oheen. Hyvin jännää. Jäähyväiskakku pitää viel tänään leipasta ja se ois siinä.

Back
Ylös Bottom