Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä sitä välillä miettii, että miksi piti lopettaa yleisurheilu? Vois olla kroppa vähä kivemman näkönen... Oikeastaan näitä miettii aika lailla joka kesä ja kesän jokaisena vkoloppuna kun töllö on tulvillaan yleisurkkakisoja. Kyllä vähän on ikävä kentälle.

Paljonko sä parhaimmillaan pukkasit kuulaa?

Jos nyt yhtään pidetään mielessä mun kropan malli, niin ei liene yllätys että minä en juuri kuulaa pukannu. Keskityin juoksemaan ja sitäkin enemmän hyppäämään pituutta ja korkeutta.

Pidetään pidetään.

Nyt kahtomaan Last Resorttia.

olin mä huomenna kipeä tai en, niin tarvii käydä töissä, ainakin työterveyslääkärillä... Noh, eiköhän noita tauteja tule runsaasti tänä syksynä päiväkodista... molemmat lapsetkin kipeenä.

Meillä riittää pelkkä ilmoitus ensimmäisille kolmelle päivälle. Ei tässä lääkärille mitään asiaa vielä ole, tietää itsekin millon on niin kipeä ettei töihin kykene.

Päätöksen teen aamulla kondiksen mukaan.

Nonni, lapsiltas oot taudin saanu ja heti syyttelemässä nimellä minuaki, juma teitä naisia ku aina pitää kääntää miesten viaksi kaikki :D

Auts, koko päivä juostu pallon perässä futisturnauksessa. Joukkue sijoittu hienosti neloseksi. Ihan hieman paremmin kuin viime vuonna!

Nyt vahdin kun ex-kämppis paistaa lettuja. Tulee ihan opiskeluajat mieleen :haart:

Back
Ylös Bottom