Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oho, alexi on vaihtanu avataria :kuola:

Olen koko viikon ollut siina uskossa etta perjantaina duunit alkavat klo 23. Tarkistin asken ja mun pitaakin olla siella ysilta. Arsyttaa, luulin etta mulla on koko ilta viela aikaa puuhailla kotona.

Tää viikko on ollu aika erikoinen, ihmiset on ihan sekasin.
Huomenna mun on pakko lähtee ostelee vaatteit miehen kanssa, se on hyvin epämiellyttävää puuhaa, vihaan vaatteiden ostamista kaupasta, netistä ostaminen menettelee. Mut kun ei mahdu enää housut päälle(eikä rintsikat, paidat pussittaa mahan kohtaa mut muuten on liian tiukka), eikä viitteis pelkissä verskoissa kulkea :D Jo on ongelmat!

Huomenna pääsee ampumaan lintuja- jes!

Tää pesäpallokentän laidalla huutaminen on kyllä jännää. Aivan tekis mieli itekin mennä pelaamaan, mutta ei nuo 10-vuotiaat tytöt taida mua edes jokeriksi huolia.

Pikku-Layla on tänään seurustellut yökylässä olleen kaverin kanssa, hoitanut tärkeitä virastoasioita, käynyt salilla ja ostanut jääkaappiin uuden valon. Ohjelmassa vielä masun täyttäminen kepantilla ja illemmalla tanssilattian valtaaminen. Tykkään :)

onneksi asun nykyään kaupungissa... mä pelkäsin pienenä ihan älyttömästi metsästyskauden aikana sitä pauketta kun asuttiin keskellä metikköä.

Minuu ei pelottanu. Tottunu paukkeeseen. Koulusta tullessa oli joskus puuhuoneen katosta muutama sorsa roikkumassa. Koulukaverit niitä tieten säikkyvät. Nykyään niistä roikkuvista elukoista tulee vaan lämmin ja nostalginen fiilis.

Voe vitakko sitä pauketta iltaisin...

tumblr_mj7anamaEi1re188ao1_400.gif

Minuu ei pelottanu. Tottunu paukkeeseen. Koulusta tullessa oli joskus puuhuoneen katosta muutama sorsa roikkumassa. Koulukaverit niitä tieten säikkyvät. Nykyään niistä roikkuvista elukoista tulee vaan lämmin ja nostalginen fiilis.

mä taisin pelätä siihen asti, että pääsin isän mukaan metsälle(näin vähän mitä se touhu oli)- muutoin metsässä liikkuminen oli meiltä lapsilta kielletty...

Olipas verenpaineet taas matalalla ku olin pyörtyä kyykätessä. Onneksi on herkkucoctailkurkkuja! Ne on hyviä leffasnacksejaki. :)

Back
Ylös Bottom