Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Baraka oli vähän puuduttavaa katsottavaa. Se ois voinut olla anakin puolituntia lyhyempi, mutta sitkeesti jengi jakso loppuun asti.

Perhana mä oon ihan koukussa toho sons of anarchyyn! Herranpieksut miten hyvä sarja!

Tää on kyllä hyvä, mutta The Wire on vielä parempi! The Wire, Sopranos ja Sons of Anarchy on parasta mitä tuo paskaluukku on ikinä ulos suoltanut.

Kyll,kyll. Keskiviikko! Enää kaksi päivää viikonloppuun. Taiteiden yö olisi torstaina, ehkä siellä voisi piipahtaa :P

Väsyttää ihan homona. Prkleen maha kenkkuili yöllä kipristelemällä ja kohta pitäs lähtee Helsinkiin ajelemaan. Huoh. Mutta onneksi aurinko sentään paistaa ja on ihana ilma :)

Huomenta.
Yöllä naapurissa keskusteltiin parisuhteen nykytilasta sen verran kuuluvalla äänellä, että nukahtaminen kesti vähän pidempään kun piti. Aamu on kuitenkin valjennut hiljaisena ja kauniina :) Vähän aamupalaa, sit salille ja sen jälkeen vois mennä hoitaan luultavasti tän kesän viimeset ittensä grillaukset rantsuun.

Lisäduunia pukkas vielä yhet kuus tuntia tälle viikkoo. Kyllä mun koivista tulee hirmuset suonikohjunestepötkylät pian. Silläkin uhalla käyn reenaas jalat tänään ennen töitä.

Sanze jos oot menossa ni sun pitää sit yrittää päästä morjestamaa kyl Finntrolleja sielä vaikket olis ikinä kuunnellukaan, kun kerran noin kaukana poissa kotonta niitä pääset kattomaan! ;) Vaikka eihän se kyllä järkevältä idealta kuulosta että suomalaiset menee Kiinaan asti laulamaan ruotsiks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja maassa ei ole mitää vikaa. Vai mitä willhellm? Satoa pukkaa.

Suomessa asumises ei vituta mikää.

Yöllä naapurissa keskusteltiin parisuhteen nykytilasta sen verran kuuluvalla äänellä, että nukahtaminen kesti vähän pidempään kun piti.

Minulla yläkerran naapurit "keskustelevat" suhteestaan säännöllisesti, satunnaisiin vuorokaudenaikoihin ja välillä läpi vuorokauden. Jotenkin nämä ainakin viisi vuotta säännöllisesti jatkuneet kehityskeskustelyt eivät vain ole tuntuneet etenevän muuten kuin että mielikuvitus ja viina tuottavat aina uusia riidanaiheita ja solvauksia "keskustelun" ylläpitämiseksi. Jokin viikko sitten nainen oli mm. ottanut raivarit koska mies yritti imuroida kämppää ja imurin ääni häiritsi - show'n tätä jaksoa en tosin itse kuullut, kuulin vain jälkikäteen. Aika herkistävän romanttista menoa :haart:.

Vielä tää päivä vapaa, sitte tiukka neljän päivän työrutistus ja takasin koulun penkille kolmen vuoden jälkeen! Ja juurikin koulussa jonne olen aina unelmoinut pääseväni, seuraavat vuodet on yhtä juhlaa!

Minulla yläkerran naapurit "keskustelevat" suhteestaan säännöllisesti, satunnaisiin vuorokaudenaikoihin ja välillä läpi vuorokauden. Jotenkin nämä ainakin viisi vuotta säännöllisesti jatkuneet kehityskeskustelyt eivät vain ole tuntuneet etenevän muuten kuin että mielikuvitus ja viina tuottavat aina uusia riidanaiheita ja solvauksia "keskustelun" ylläpitämiseksi. Jokin viikko sitten nainen oli mm. ottanut raivarit koska mies yritti imuroida kämppää ja imurin ääni häiritsi - show'n tätä jaksoa en tosin itse kuullut, kuulin vain jälkikäteen. Aika herkistävän romanttista menoa :haart:.
Oih! Sitä se rakkaus teettää. :D
Täällä oli aiheet hyvin perinteiset. Ainakin vielä. Kuultuja lauseita mm.: "Sä et ymmärrä mua!", "Sä et koskaan kuuntele!" sekä edelliset hyvin summaava oma suosikkini "Et sä voi koskaan ymmärtää mua, vaikka kuinka yrittäisit! Älä siis yritä!"

Kello on vasta 12.30 ja nyt jo on tylsaa. Voisin vaikka ottaa paikkarit aikani kuluksi...

Tein niin tulista ruokaa, että jo tuon haistaminen alkaa yskittämään kurkunpäässä. Mahtia. Pakko odottaa että edes jäähtyis vähän..

Back
Ylös Bottom