Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tosimies ei käytä. Se näyttää hyvältä ku tarpoo ilman.Kevyt vesisade kävellä Lahden rautatie asemalle.
Mä en sateenvarjoo käytä.
Tosimies ei käytä. Se näyttää hyvältä tamponilla.
Joko Santsi kohta tulee kiinaan?:P Tarjous edellee voimassa että jos eksyy tänne Pekingiin ennen ens viikon perjantaita niin tarjoon kiinalaisessa ravintolassa ruoat ;)
Luinkohan mä ny väärin?
Paskin viikonpäivä, lepopäivä! Pitäskö sittenki lähtee reenoomaan olokapäitä?
Siitä puhe mistä puute, vai mikäsenyoli. Mutta noin yleisesti ottaen en osaa kyllä kuvitella mitään, mikä näyttäis paremmalta tamponilla.Luinkohan mä ny väärin?
Joku kirkonpolttaja minut nyt naulaa ylösalaisin ristille, mutta mun mielestä näissä videoissa on suurenmoista tahatonta komiikkaa.
mun mielestä näissä videoissa on suurenmoista tahatonta komiikkaa. Aikuset miehet leluhaarniskoissa sylkee tulta ja tappuraa, naamatki on maalattu.
Sinne vaan, jos on hyvä fiilis. Ylikunto on myytti.
Ylikunto on vain tekosyy olla menemättä salille :D Oikee olkapää vaan on vittumaisesti kipuillut, joten on kai se vaan istuttava kotona koko päivä ja masentuneena kahtoo vesisadetta ikkunasta.
Just naureskelin samalle jutulle. Mun ois varmaan kuulunu olla jotenki ihmeissäni tms. mut en hihittämiseltäni kerenny sellaseen keskittyä. Eläköön Iltalehti :DYlimääräistä pakaroissa eli olennaisuuksia naispikajuoksijoista - Fitness Führer | Lily.fi
Kyseinen toimittaja ei tosiaan taida tietää hevon vittuakaan urheilusta, mut ihan "hauska" näkökulma :D