Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä nuoremmalla yökuivaks opettelu ja yöllä taas alettu heräilemään, viime yönä kuitenki nukkui koko yön ja heräs aamulla pissalle sänky kuivana.

Vähäisistä yöunista huolimatta tuntuu siltä, että elämä helpottaa koko ajan. Tänään on selvästi hyvä päivä :)

Tarpeeksi iso tampooni varmaan kelpaisi sateenvarjon korvikkeeksi, ainakin hetken aikaa... eiku, siis mistä olikaan puhe?
Olikohan taas järkevää herätä viideltä, kun ois voinut kuorsata viel kuuden aikaan ja silti tulla tarpeeksi ajoissa töihin. Lisää teetä koneistoon, ni hyvä tulee.

Joko Santsi kohta tulee kiinaan?:P Tarjous edellee voimassa että jos eksyy tänne Pekingiin ennen ens viikon perjantaita niin tarjoon kiinalaisessa ravintolassa ruoat ;)

Kyllä Santsi tänään Kiinalandiaan lentelee! Huh huh... Tää päivä tuli kyllä ihan liian nopeesti :D

Tuu sä Kunshaniin/Shanghaihin tarjoo mulle ne safkat mielummi... ;P

Luinkohan mä ny väärin?

Et, koska minäkin luin noin! :D

Hyvää huomenta kaikille mussukoille :)
Tuli kiskastua sellaset 10 tunnin yöunet. Oli vissiin vähän väsy.
Nyt jaksaa taas märistä ja kiukutella koko päivän.

Joku kirkonpolttaja minut nyt naulaa ylösalaisin ristille, mutta mun mielestä näissä videoissa on suurenmoista tahatonta komiikkaa. Aikuset miehet leluhaarniskoissa sylkee tulta ja tappuraa, naamatki on maalattu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sotasuunnitelma valmis. Eilisen ampuminen oli vaan lämmittelyä, tänään ja huomenna ns.tiputetaan hanskat jäähän ja tapellaan sijoituksista.

Ylikunto on vain tekosyy olla menemättä salille :D Oikee olkapää vaan on vittumaisesti kipuillut, joten on kai se vaan istuttava kotona koko päivä ja masentuneena kahtoo vesisadetta ikkunasta.

Ehkä sit on tosiaan parempi istuu kotona. Oon joskus yrittäny vastaavassa tilanteessa mennä salille huoltamaan ja venyttelemään. Eihän siitä mitään oo tullu. Aina on menny kovaksi jumpaksi.

Ylimääräistä pakaroissa eli olennaisuuksia naispikajuoksijoista - Fitness Führer | Lily.fi

Edit: luin alkuperäisen jutun paremmin, eihän tossa mitään kummallista ollutkaan

Back
Ylös Bottom