Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa mukavaa kun kyykky about kulki raiteilla ilman isompia horjumisia. Se voittaa masturbaation. Tunnustan vilkaisseeni vahingossa treenaavan tytön pyllyä. Nyt hädissäni selailen Pakkista, josko tänne olisi tullut valitusta ällöttävästä vonkaajatuijottajasta. Jos joku tuntee helluni, mitä vaitiolo maksaa?

En se mää ainakaan ollut, kerta kävin jo aikasemmin illalla! :D Tuntui kyllä kuin ois hyeenalauman keskellä treenannu, mistä niitä miehiä sikisikin niin paljon salille yhtä aikaa... :wtf: Voin ottaa rahat ja olla hiljaa, vaikka en helluasi tunnekkaan. :)

Tänään soitti puhelinmyyjä ja kauppasi miesten kalsareita.. Ööh. Merkki joku aivan ihmeellinen, ikinä kuullukkaan. Kiitos, mutta ei kiitos.

Sitte vielä ku sanoin lopuksi, että huono hetki nyt oon töis. Ni vastaus: Aijaa, no olisko aikaa tauolla? Ei kyllä kerkee ja luuri kii.

On siinäki työ. Minähän en ruokatauollani puhu kalsareista. Ainakaan miesten!

:D Veli on puhelinmyyjä ja kertoi joskus että puhu asiakkaan kanssa:

- veli: "terve, onko aikaa, päläpälä.."
- asiakas: "mä oon töis"
- veli: "no niin oon minäkin. eiköhän pistetä tulee.."

ja lehti meni kaupaks :D

:D Veli on puhelinmyyjä ja kertoi joskus että puhu asiakkaan kanssa:

- veli: "terve, onko aikaa, päläpälä.."
- asiakas: "mä oon töis"
- veli: "no niin oon minäkin. eiköhän pistetä tulee.."

ja lehti meni kaupaks :D

Kyllä noin hyvästä heitosta minäkin olisin voinu edes kuunnella kaikki tuoteselostukset loppuun ja sanoa harkitsevani :D

Voi olla, et mulla on vaan huono päivä ymmärtämisen suhteen. Toisessa ketjussa vähän sama juttu nimittäin.

Ei mullakaan oo ongelmia nukkumisen kanssa vuoron jälkeen. Helpompi mun on valvoa ja herätä ilta- ja yövuoroihin ku aamuvuoroon. Mut sit ku pitäis käännellä rytmit aamuvuoroon. Nytki pääsen maanantaina 7:00 töistä ja sit pitäis tulla tiistaina 7:00 töihin. :D
Välillä on kyllä ihan kiva käydä vuoron jälkeen jumpalla. Aika harvoin niin tulee tehtyä, mut välillä riittää energiaa.

Itekki tossa mietin, että mitenköhän ku vetäsis reenin suoraa yövuoron jälkee, mut taian jättää välistä ja mennä alkuillast.

Joko Santsi kohta tulee kiinaan?:P Tarjous edellee voimassa että jos eksyy tänne Pekingiin ennen ens viikon perjantaita niin tarjoon kiinalaisessa ravintolassa ruoat ;)

Mulla on non-stop Spotify Premium, mutta lagas jostain syystä ku vaihoin uuden salasanan ja kirjauduin ulos, niin oli jotenki asetukset (kännykässä) muuttunu ja en saanu biisejä soimaan. :jahas:
Kännykälläki pitää kirjautua uuestaan.

Melekosta vuoristorataa menee tämä ihimisen elämä. Ja tunne-elämä varsinki.
Joo, mutta parempi niin kuin, että ois tasasen tunteetonta koko ajan.

Kännykälläki pitää kirjautua uuestaan.

Kirjautumisen jälkeen ne ongelmat alkoivatkin, mutta se oli näköjään vain joku aamun häikkä, koska illalla pelasi normaalisti ilman mitään säätöjä. :haart:

Uujee, pari päivää vielä festareihin ja lauantaina on noi kehonrakennuksen yms. Oulun karsinnat. :)

Huomenta! Ipana on sit tosiaan muuttanut rytmiänsä, kivaa nousta puoli 7 aikaan jo, varsinkin jos on ollu itse illassa töissä.

Tuttu tunne, joka jumalanaamu kuudelta ylös riippumatta ilta-, aamu- tai yövuorosta. Tänään kuitenkin poikkeus, herättiin jo 5.30 :D
Niihin vähäisiin yöuniin tottunu tässä vuosien saatossa, eikä enää nuku vaik saiskin.

Back
Ylös Bottom