Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi itsekin varata aika hampilekuriin, taitaa olla reikä kun ikävästi vihlaisee välillä. Viimeksi olen käynyt joskus yläasteella...
Mua on siinä mielessä paiskattu hyvillä geeneillä, että ikinä ei ole ollut reikiä hampaissa vaikka en niistä niin hyvää huolta edes pidä. Muistan kun intissä kävin valittelemassa kipeää viisaudenhammasta, niin hammaslääkäri oli ihan ällikällä lyöty "en oo nähny näin hyvä kuntosta suuta vuosiin". 7vuoteen en ollut käynyt hammaslääkärissä ennen inttiä.
Mä pelkään hammaslääkäriä niin paljo että käyn kyllä joka vuosi, ettei mitää suuria operaatioita vaativia juttuja pääse tulemaan. Varmaan kuolisin jos saisin tietää että pitää tehä joku juurihoito! Tai sitte se pitäis tehä nukutukses. Voi että mä odotan laserien yleistymistä! Sillä vissiin saadaan tehtyä juurihoitoki yhellä istumalla ilman kipua.
Mullaki oli eka reikä 24veenä. Ja heti perään toinen 31veenä.
Toki hoidon jälkeen särkylääkkeillä jälkikipuja hoidettiin mutta siis itse operaation aikana ei tullut mitään kipua.Ei helvetti.. Eiks mikään ihotauti lääkäri saa tota kuntoon? :/
Aina kun hammaslääkäristä puhutaan, ni muistuu mieleen et pitäs käydä poistattamassa viisaudenhampaat :/
Englantilaisille tuli esiteltyä sanonta venyttää kikkeliä. Piti vähän odotella eilen, puolessa tunnissa stretching your dick oli kaikkien huulilla.