Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Sen takia te saitte äänioikeudenki vasta jälkijunassa.

Äänioikeuden voiski ottaa multa pois ku höpötän joskus liikaa. :D

Höh. Määki käytän vaan mustia sukkia. Villasukkia on kyllä värillisinä.

Mää oon tykästynyt neonvärisiin sukkiin! Aika pirteitä.

Pitää kyllä kysyä etukäteen, että odotetaanko mun tekevän jo ihan töitäkin sillon torstaina vai meenkö vaan tyylii tutustumaa työpaikkaan ja sitte kämpille hengaamaan vai mitä tapahtuu. Jos meen ihan töihin jo sillon, ni sit pitää tyylii valvoo ti-ke yö ja alkaa koneessa nukkuu heti ku sinne pääsee siin kello 17 aikaa :D Shanghaista Kunshanii menee kai auton kyydissä sen jonku pari tuntia vielä lentoje lisäks aikaa ja kaikkee.

On epäinhimillistä pyytää heti töihin. Jos torstaina mun pitäis olla töissä niin siirrätyttäisin lennot tiistaille väkisin. Ei se voi olla niin päivästä kiinni, varsinkin kun sinäkin meet sinne pidemmäksi aikaa.

Joo sitä luokkaa ku Shanghai-Suzhou välissä menee kans sen jonku 2h-2h30min.. Kiinassa tietysti riippuen ruuhkastaki. Olen kulkenut sellaisen normaalisti 2h tunnin reissun 6h aikana vaikka suurin osa ajasta oltiin sentää liikkeellä.. Ja sekin on muuten hassu yksityiskohta kiinasta, siellä puhutaan etäisyyksistä ajan määritteillä, ei kilometreillä..

Pitäiskö piruuttaan käydä vielä luistelee mustalla jäällä? Vaikka salillakin tuli käytyä töiden jälkeen..

Huomenna on hieronta kuitenkin niin pääsee palautuu :)

Henry Saari on tossa mun viereissä puistossa parin spurgun kanssa viettämässä iltaa. Tekisi kovasti mieli lyöttäytyä porukkaan.

Hoho, monta tuntia oltiin kaverin kanssa Lopella yhellä Etelä-Suomen kirkas vetisimmistä järvistä snorklaamassa ja sukeltelemassa.
Olipas meinaan hienoa hommaa!

Loppuis nyt tää hikoilu.. Hitto meinaa noi mäet vetää sippiin luistellessa :D Pakaralihas tuolta ylhäältä ja alaselkä otti kyllä hittiä itteensä.. Onneksi huomenna on hieroja aamusta, saapi kyllä käsitellä noikin :)

Vielä 2,5 tuntia ja yövuorot ois lusittu... toivottavasti kukaan ei saa päähänsä mitään pikku kepposia. Riittää, että yhden ripulivellillä itsensä sotkeneen isännän oon suihkuttanut (teen siis hoitoalan hommia).

Josko tää helle jo loppuisi, kun on jo elokuu... Lupasivat ettei lämpötila laske alle kahdenkymmenen koko yönä :( Muutan porukoiden kylmäkellariin.

Back
Ylös Bottom