Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen ollut tuhma: eilen mulla oli jalassa tiistai-sukat, tänään keskiviikko-sukat *häpeän*

sen kunniaksi rankaisen itseäni, ja vedän kunnon selkä ja vatsatreenit.

näin tänään töissä myös alastoman miehen, järkytyin!

Mitäs jos sattuu olemaan, toisessa jalassa tiistai sukka ja toisessa keskiviikko?
Tarviiko mun vetää jalka, selkä ja vatsatreeni samana päivänä? :urjo:

Mitäs jos sattuu olemaan, toisessa jalassa tiistai sukka ja toisessa keskiviikko?
Tarviiko mun vetää jalka, selkä ja vatsatreeni samana päivänä? :urjo:

noi on eri väriset, ja niissä ihan selkeästi lukee viikonpäivät :D erivärisiä sukkia en kykene laittamaan- häiritsee.

Joo, kyllä sun tarttee vetää jalka, selkä ja vatsatreeni tänään. Mä vedin sunnuntaina jalkatreenin, niin tänään ei tarvii selän ja mahan lisäks...

noi on eri väriset, ja niissä ihan selkeästi lukee viikonpäivät :D erivärisiä sukkia en kykene laittamaan- häiritsee.

Joo, kyllä sun tarttee vetää jalka, selkä ja vatsatreeni tänään. Mä vedin sunnuntaina jalkatreenin, niin tänään ei tarvii selän ja mahan lisäks...

Mun on pakko välillä pitää eripari sukkia, kun pesukone syö aina sen toisen parin.

Mitäs elsu työkseen tekee kun alastomia miehiä näkee? ;)

huomaa: alaston mies, yksikössä. Oli pukukoppien vessa varattu, ja toi lähti sit alasti käytävän vessaan, jolloin valitettavasti törmäsin siihen. Eilen näin miehen ilman paitaa, tuon saman miehen, näky, jota en olisi halunnut nähdä.

- - - Updated - - -

minäkin näin ja järkytyin varmasti enemmän!!

en usko.

Tällä kertaa feidasi polkupyörän takarengas ja puhkesi 4 kilsaa ennen kotia. :D Ei tullu enkka-aikoja ja olisin muuten ollu jo tuntia aiemmin kotona. :lol2: Tälle päivää ei varmaan saa korjattua missään niin keksiä huomiseksi miten menee töihin... Korjaisisin ite sisäkumin jos olisi tarvikkeet. Pikkusen kuuma oli taas töissä ku ilmastointi ei toiminu kunnolla ja tuntui, että aivot suorastaan suli pois päivän aikana. :D

Mä taas olen empiirisissä tutkimuksissani huomannut että naisilla on kotioloissa joku suunnaton tarve olla alasti. Ihme hommaa.

Sehän on erityisen rentouttavaa ja vapauttavaa olla ilman kahlitsevia vaatteita! Nimimerkillä: "Heitän aina kaikki ryysyt nurkkaan ku tuun kotia". :lol2: Talvella saatan rikkoa sääntöä.

Sehän on erityisen rentouttavaa ja vapauttavaa olla ilman kahlitsevia vaatteita! Nimimerkillä: "Heitän aina kaikki ryysyt nurkkaan ku tuun kotia". :lol2: Talvella saatan rikkoa sääntöä.

Tätä mä just tarkotin. Yritä siinä sitten katella jotain kulmaminuuttivideoita juutuubista kun toinen heiluu pelkissä hipstereissä tms.

Tätä mä just tarkotin. Yritä siinä sitten katella jotain kulmaminuuttivideoita juutuubista kun toinen heiluu pelkissä hipstereissä tms.

Sille voi tulla helposti immuuniksi. :( Ei auta, vaikka kuin sheikkais. Tai no, miehet keskittyy erinomaisesti kerrallaan vain yhteen asiaan.

Sille voi tulla helposti immuuniksi. :( Ei auta, vaikka kuin sheikkais. Tai no, miehet keskittyy erinomaisesti kerrallaan vain yhteen asiaan.

Naiset on olleet tänään yllättävän oikeassa, ensin Kaira noiden sukkien kanssa ja nyt Datsun tuon miesten keskittymisen suhteen.

Tämä on totta. Jos teen koneella jotakin tai syön tai vastaavaa, niin aivan sama vaikka olisi kymmenen akkaa hillumassa alasti vieressä. Ja eritoten jos luen Aku Ankkaa! Edes maailmanloppu ei vaikuttaisi.

Naiset on olleet tänään yllättävän oikeassa, ensin Kaira noiden sukkien kanssa ja nyt Datsun tuon miesten keskittymisen suhteen.

Tämä on totta. Jos teen koneella jotakin tai syön tai vastaavaa, niin aivan sama vaikka olisi kymmenen akkaa hillumassa alasti vieressä. Ja eritoten jos luen Aku Ankkaa! Edes maailmanloppu ei vaikuttaisi.

Aikamoisia nuuskamuikkusia ootte. :D Eikö nainen oo "aina" oikeassa? ;)

Mikä vika alastomissa miehissä on? Minä kekkaloin kotona aina munasilleen.

ei niissä mikään vika ole, kyllä mäkin himassa hengailen alasti(tuskin se ketään haittaa), mut ei nyt heti tulis mieleen lähtee duunipaikan käytävillä kuljeskelemaan nakuna.

- - - Updated - - -

justiisa, jätskiä mahantäytteeksi, ettei vaan pääse laihtumaan.

Back
Ylös Bottom