Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritin kellottaa ennätysajan työmatkapyöräilyllä, mutta Sport Tracker feidasi. :itku:

Meikällä oli sama viime viikolla. Vedin saman lenkin kuin aiemmin, ja koko lenkin olin "perkele, nyt parannan aikaani!" Lenkin lopuksi huomasin, että olin unohtanut painaa sitä Aloita-nappia, eli meikällä oli mittaus lähtövalmiudessa koko reissun, eikä metriäkään ollut mitattuna :D

Jestas, ku on kooma päällä. Pari yötä nukkunu paskasti. Eilen hyvä sali, ja yö oli paskaa pyörimistä. Varmaan pakko kiskasta lepo jo tänään, ja mennä salille vasta huomenna :(

Christnak wanha kunnon karvaranne. Örgh

Mees ny ep-hemuli siitä vaikka skeittaamaa.

Hain muuten uuden takakumin. Pitäis mennä työntää se viel alle mutta vähä jumituttaa ja kakattaa ja muuta. Ostin myös simatarvikkeita, en samasta kaupasta kyl. Jos sais jouluks tai uudeks vuodeks, nii tai juhannukseks simaa. Pitäisköhä samalla logiikalla pistää piparakakkutaikinatki käymää pääsiäistä varten?

Mahdollisesti myös vatsaan ja kasvoihin. Saattaa tällä olla myös huono vaikutus ääreisverenkiertoon. Nytkin sormet on ihan jääkylmät.

Sehän on sit sen merkki että räpläät ittees vaa liian vähän. Niin kyl minäkin, autetaanko toisiamme tässä asiassa? Pliis?

Mahdollisesti myös vatsaan ja kasvoihin. Saattaa tällä olla myös huono vaikutus ääreisverenkiertoon. Nytkin sormet on ihan jääkylmät.

Toista se on miehillä. Ääreisverenkierto vaan vilkastuu.

Pitäisköhä samalla logiikalla pistää piparakakkutaikinatki käymää pääsiäistä varten?

Laita samalla ränniperunat kasvamaan niin saat syyssateilla sitte korjata uudet perunat.

John Tardy on kyllä sen verran sairaan kuulonen kaveri että aina lämmittää mieltä kuunnella tällästä old school rokkia.

Nyt sen renkaan kimppuun.

Nyt putos Estalla virkkuukoukut lattialle.

Tai sit meni vaa nuttura kireemmälle :/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä veikkaan et ens viikon keskiviikko-torstai tulee oleen aika mielenkiintone! Kerta lähen täältä 17 aikoihin, ni oisin yöllä Suomen aikaa Kiinassa, mutta ku siellä se kello on jo sen verran et on aamu, ni saas nähä meenkö vaa samoilla silmillä sit tosiaa töihi vai onko mulla se torstai vapaa vai mitä hä :D No eihä sitä tiä vaikka kerranki pystys nukkuu lentokoneessaki vähä... Tähän mennessä se ei oo onnistunu vaiks pitkiäkin lentomatkoja ollu. Noooooooh, ei parane ressata :)

Varmasti :) Joo samoihin aikoihin (klo18) se itelläkin lähtee se lento, onkin muuten tuo Pekingin lento vain jonku 8 tuntia (mennessä), mut yli 11h siinä tulee matkustamista kun lähtee kotoaan ja pääsee perille hotellille. Honkkarin lento on paljon helpompi ku se lähtee yötä vasten, saa nukuttuakin.. Nyt kun lähtee alkuillasta niin uni ei tuu millään, lisäksi siinä ilmaan lähtiessä menee niissä alkutoimenpiteissä helposti sen kaks tuntia ennenkun on kaikki syöny ja kerätty pois. Vasta sitten alkaa se kone "rauhottuun" ja voi kokeilla nukahtamista. Samat ruljanssit loppupäästä niin ei siinä oikeesti kauaa edes kerkeä silmiä ummistaa, ainakaan tarpeeksi. Oliski niin helppoa että menis koneeseen, pistäis tulpat korviin ja vetäis Peakin hupparin pään yli silmille ja alkais kuolaamaan rintataskuun.. Vaan ei.

Mutta eniten saatanasta on tuollaisen lennon jälkeen perille saavuttua (klo 7 paikallista, klo 2 yöllä suomen aikaan) mennä edes tunniksi torkahtaan. Sen jos tekee niin itellä ainakin menee seuraavan yön unensaanti taas ihan höpöksi, sitten ollaan useempi päivä sellasessa horroksessa. Saavuttua perille on pakko vetää samoilla silmillä iltaan asti niin sit saa kohtuudella nukahdettuakin ja kellon siirtäminen hieman inhimillisempää.. Ja töihin en mene ikinä sinä päivänä enää ku laskeudun, siitä ei vaan ole mitään hyötyä, kenellekään. :) Aina lähen mielummin sen päivää aiemmin niin saa elpata sen saapumispäivän.

Mä veikkaan et ens viikon keskiviikko-torstai tulee oleen aika mielenkiintone! Kerta lähen täältä 17 aikoihin, ni oisin yöllä Suomen aikaa Kiinassa, mutta ku siellä se kello on jo sen verran et on aamu, ni saas nähä meenkö vaa samoilla silmillä sit tosiaa töihi vai onko mulla se torstai vapaa vai mitä hä :D No eihä sitä tiä vaikka kerranki pystys nukkuu lentokoneessaki vähä... Tähän mennessä se ei oo onnistunu vaiks pitkiäkin lentomatkoja ollu. Noooooooh, ei parane ressata :)
Tulee mieleen oma Hong kongin reissu. 20tunnin valvominen töitten takia, mistä suoraan koneeseen ja vajaan 20tunnin lentely välilaskuineen perille. Kello Hongkongissa 7aamulla ja on uudenvuodenaatto. No siitä sitten hotellille jos hetken nukkuis niin eiköhän huoneeseen pääse vasta klo 14. Safkaakaan ei saanu mistään kun mäkeissäkin joku aamupala menu. No kahelta ei tietenkään voinu enää nukkua kun vuosi vaihtuu niin siinä sitten viinan voimalla kykittiin aamu seiskaan asti. Oli aika rapsakka olo kun raketteja ammuttiin.

Oliski niin helppoa että menis koneeseen, pistäis tulpat korviin ja vetäis Peakin hupparin pään yli silmille ja alkais kuolaamaan rintataskuun.. Vaan ei.

Niimpä :D

Mutta eniten saatanasta on tuollaisen lennon jälkeen perille saavuttua (klo 7 paikallista, klo 2 yöllä suomen aikaan) mennä edes tunniksi torkahtaan. Sen jos tekee niin itellä ainakin menee seuraavan yön unensaanti taas ihan höpöksi, sitten ollaan useempi päivä sellasessa horroksessa. Saavuttua perille on pakko vetää samoilla silmillä iltaan asti niin sit saa kohtuudella nukahdettuakin ja kellon siirtäminen hieman inhimillisempää.. Ja töihin en mene ikinä sinä päivänä enää ku laskeudun, siitä ei vaan ole mitään hyötyä, kenellekään. :) Aina lähen mielummin sen päivää aiemmin niin saa elpata sen saapumispäivän.

Pitää kyllä kysyä etukäteen, että odotetaanko mun tekevän jo ihan töitäkin sillon torstaina vai meenkö vaan tyylii tutustumaa työpaikkaan ja sitte kämpille hengaamaan vai mitä tapahtuu. Jos meen ihan töihin jo sillon, ni sit pitää tyylii valvoo ti-ke yö ja alkaa koneessa nukkuu heti ku sinne pääsee siin kello 17 aikaa :D Shanghaista Kunshanii menee kai auton kyydissä sen jonku pari tuntia vielä lentoje lisäks aikaa ja kaikkee.

Tulee mieleen oma Hong kongin reissu. 20tunnin valvominen töitten takia, mistä suoraan koneeseen ja vajaan 20tunnin lentely välilaskuineen perille. Kello Hongkongissa 7aamulla ja on uudenvuodenaatto. No siitä sitten hotellille jos hetken nukkuis niin eiköhän huoneeseen pääse vasta klo 14. Safkaakaan ei saanu mistään kun mäkeissäkin joku aamupala menu. No kahelta ei tietenkään voinu enää nukkua kun vuosi vaihtuu niin siinä sitten viinan voimalla kykittiin aamu seiskaan asti. Oli aika rapsakka olo kun raketteja ammuttiin.

Kuulostaa hyvältä! Ite valvonu joskus melki 2 vuorokautta ku lentelin Las Vegasista New Yorkin kautta Suomee... Iskä ku tuli heittää mua linja-autoasemalta Tampereelta kotio, ni se luuli et oon vetäny kännit koneessa, ku sen verta sekavana kuulemma olin :D Eli enemmä ku normaalisti.

Huh, ikään ollu "lihakset" näin tyhjät, hyvä ku jaksaa kävellä. Tai ainaki must tuntuu et son semmosta slow-motion-stressman -kävelyä.

olen ollut tuhma: eilen mulla oli jalassa tiistai-sukat, tänään keskiviikko-sukat *häpeän*

sen kunniaksi rankaisen itseäni, ja vedän kunnon selkä ja vatsatreenit.

näin tänään töissä myös alastoman miehen, järkytyin!

Back
Ylös Bottom