Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

BMW Alpina B6 tekis mieli ostaa... Siihen ei kyllä toisaalta viitti mitään muutoksia tehdä, BMW-puritanisti setä lyö raamatulla naamaan jos menee vaihtaan esim koneen. Mutta olishan tuommonen mukava omistaa. Toisaalta naapurilla olis ladossa lokinsiipi-Mersu, pientä laittoa vailla. Tää on valintojen maailma. Eka pitäis varmaan rakentaa lämmin halli, ellei kaverilta saa lainaan tallipaikkaa.

Sain myös kuulla vittuilua siitä, kuinka mulla on tullut vyötärölle 4cm lisää- oh my god! Jotain on siis tehtävä :DKaikki on.
ei helvata mikä työpäivä, kyl tekemistä riitti ja nyt oon ihan poikki! Tarttis mennä punttikselle, mut voipi olla että tyydyn kotipunttikseenSain myös kuulla vittuilua siitä, kuinka mulla on tullut vyötärölle 4cm lisää- oh my god! Jotain on siis tehtävä :D
Joo ei ole kovin kummoinen. Ja se uudempi koppa on aivan järkyttävä. Mutta täytyy ihmetellä, kun autosta on selkeästi pidetty huolta, niin miksi siihen on pitänyt läntätä tuollainen spoileri? Ei mene jakeluun.Ford Scorpio on kyl yks hirveimmistä autoista mitä oon nähny. Hyi saatana.
Pitää olla pikkasen pläski, pläski :D
Hohoho, paraskin sanomaan :D
Joo ei ole kovin kummoinen. Ja se uudempi koppa on aivan järkyttävä. Mutta täytyy ihmetellä, kun autosta on selkeästi pidetty huolta, niin miksi siihen on pitänyt läntätä tuollainen spoileri? Ei mene jakeluun.
:itku: mä voin aina uskotella itelleni, että ne oli vaan kateellisia mun hillittömästä haukkarista(tai sit ei) :D no mut emmä sentään ollut pahimmasta päästä näin loman jälkeen, oli siellä yks jos toinenkin hieman saanut keskivartaloturvotusta...