Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katsastusmies tuli sisään, ojensi avaimet ja rekisteriotteen sanoen "Hienossa kunnossa on menopeli, eikun kesän jatkot ja homma jatkuu." Epäuskoisen ilmeeni huomatessaan pahoitteli vielä: "Näin nyt vaan pääsi käymään."
Arvelin, että parempi olla ilmaisematta suullista ihmetystä, kiitin ja poistuin hillittyä olemusta teeskennellen - päässäni räjähtivät ilotulitukset huoltolaskun väistämisen ilosta.

Kyllä sitä autoa huoltaa pitää vaikka katsastuksesta läpi ;) Yksinkertaisin esimerkki: öljynvaihdot ja puhtaanapito.

^^ niin pitää, mutta vasta sitten kun elukatkin on katsastettu ja ell-laskut maksettu. :)

Kyllä tää kuuden viikon kesäloma on ollu jo iha riittävä, mutta pidetää ny seittemäs viikko tässä vielä. Sit palataa pariks päiväks töihi ja lennetää Kiinaa oottelee joululomaa :D

Pistätkö "Santsi Kiinassa" seurantaketjun pystyyn vai joutuuko tenttaan privalla kuulumisia/kokemuksia? :D

Pistätkö "Santsi Kiinassa" seurantaketjun pystyyn vai joutuuko tenttaan privalla kuulumisia/kokemuksia? :D

Mä itseasias mietin, et pitäskö alkaa kirjottaa matkakertomus"blogia"... Saas nähä :D Olisha moisesta ehkä hyötyä niille, jotka joskus samaa paikkaa tai lähistölle matkaavat ku mulla noita kuukausia kuiteski Kiinasta kertyy.

En usko :D

Tuothan, kaikille jotain :D

- - - Updated - - -

Mä itseasias mietin, et pitäskö alkaa kirjottaa matkakertomus"blogia"... Saas nähä :D Olisha moisesta ehkä hyötyä niille, jotka joskus samaa paikkaa tai lähistölle matkaavat ku mulla noita kuukausia kuiteski Kiinasta kertyy.

Peukku tälle :thumbs:

Unessa olin juuri ottamassa Briteissä ensipuraisua Guiness-tuopista mukavassa pubiympäristössä, mutta sitten heräsin siihen, kun ovikelloa soittaa kaksi jotain käsitöitä kaupustelevia mummoja. Ei kovin vahva alku viikolle.

Ei kovin vahva alku viikolle.

Tästä tuli mieleen uni jonka näin viikonloppuna. Ajoin radalla polkupyörällä ja kirosin liian hitaasti ajavia mopoilijoita.
Ny aamulla matka sujui hiukan nopeammin. Somnium est ominis. Tosin eipä niitä mopojakaan näkyny.

Onneks Ville on lean gainz body ni jaksaa jyyrätä työtä. Mä oon kankea ja väsyny paksu ni paikat pettää ku joutuu vääntää päivästä toiseen remonttia.

Johan rupes sittenki vituttaa kun katteli bussi aikatauluja sekä ens jakson lukkaria...

No mut se on sitten lähinnä sen ajan murhe se, nyt lähden salille :puntti:

Back
Ylös Bottom