Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Join pitkästä aikaa ison kupin kahvia, pääsin salin pihaan niin alko maha toimia liiankin kanssa.. Josko sitä kohta pääsis tästä pöntöltä ylös ja treenaamaan.

Titta judis, titta.

image.webp

Ei pysty kattoo mitään noin vanhaa. Töllöstä ei kertakaikkiaan tuu nyt yhtään mitään. Pakkosiedätystä.

Ei vittu, dissataanko täällä vanhoja Clint-pätkiä? Nyt kyllä mailaan Mikelle että poistaa mun tunnarit. Jumalauta. Ei tartte katsoa telkkarista, mulla on toi dvd:llä.

Mä voisin mailata mikelle kans että deletoi tunnarit. Vituttaa koko palsta jumalauta.

Minä katsoin eilen Rockyn. Tänään aion katsoa Rocky II:n.

Jaa, päivällä katsoin Oblivionin, se oli hyvä. Cruise on hullu, mutta ei se mikään paska näyttelijä ole.

jaa lainkuuliainen? Mun mielestä taas ei olis voinu päättyy mitenkään muuten kun niin, miten kuoli. Jos olis saanu kaikki tapettua, leffan luokka olis muuttunu liian utopistiseks.

Back
Ylös Bottom