Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jestas tää on raskasta! Mä heräsin 06.00 ja ensviikolla pitäs herätä viiden pintaan, ei tuu mitään sanon mä! Mähän nukahdan töissä, tai jopa ennen töihin pääsyä nukahdan rattiin... Mut olen mä saanu kaikki kotityöt tehtyä ja seuraavaksi tarttis lähtee rääkkäämään itteänsä salille.
Sulla on hyvin jo asiat, ite pääse ennen ysiä millää hereille ja ens viikoksi pitäis vielä pari tuntia ainakin tuosta saada pois.. Saattaa toki olla käytän liukumaa hyväkseni alkuun jos tuntuu mahdottomalta :D
Lasi puoliksi täynnäNyt ollaan virallisesti voiton puolella tän viikon osalta! :dance:

Mitähän sitä keksis kun on 1,5vko vapaata?
Lähet tampereelle!
meiltä vietiin liukumat pari vuotta sitten, sillon vitutti. Ja nyt vituttaa se, että työpäivän pituus on vähintään 8h42min, enää ei voi aamuisinkaan nukkua pidempään, kun tekee pelkkää päivävuoroa *snif*
ja kohta työpäivät pitenee entisestään 9 tuntiin, tosin siitä kertyy ylimääräisiä lyhennysvapaita.
Lasi puoliksi täynnä![]()
Lähet tampereelle!
Miksi teiltä vietiin liukumat? Kuulostaa omituiselta.meiltä vietiin liukumat pari vuotta sitten, sillon vitutti.
just niin... mut kiitos tästä kuuluu niille, jotka käytti väärin tota liukumaa...No teiltä on leikattu yks parhaista etuuksista joka mulle tulee lomien jälkeen mieleen.. Mä pidän erityisesti tuosta liukumasta, antaa vapauksia.
Miksi teiltä vietiin liukumat? Kuulostaa omituiselta.
Ymmärrän kyllä vitutuksen; minun oli aika vaikea sopeutua työpaikkaan missä oli kiinteä työaika sen jälkeen, kun oli vuosia ollut liukumien suoma vapaus.
osa työntekijöistä käytti väärin, joten isot herrat päätti ottaa kokonaan pois...
Voiko tuollaisen "edun" poistaa yksipuolisella päätöksellä vai vaatiiko yt-neuvottelut?
Mäkin susta Effeliini :haart:Voi perse miten positiivista ajattelua. Oksettaa. Hymiökin vielä. Ei saatana.