Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Into the mirrors olikin pitkästyttävmpi mitä muistin. Traileri anto vähän enemmän sellaisen kuvan, että sisältäis enemmän kauhua...

Nyt mua vaan lähinnä väsyttää, kun menin joskus yhen aikoihin nukkumaan ja heräsin joskus ennen viittä.

Oispa jo perjantai. Tökkii taas toi herääminen. Eikä työmatkaa piristäny ampiaisen osuminen silmäkulmaan. Onneksi ei sentään jääny lasien sisään hillumaan.

Huomenta :)
Aamun ongelmana: lähteäkö lenkille vai laittaako aamupalaa, että pääsee salille? Aina voi myös jatkaa vielä toisen tunnin ajan makoilua sängyn pohjalla. :D

Loppuviikko saikkua. Lekuri sano että pitäisi harrastaa liikuntaa ettei käy tälläsiä. Mulla tuli kyl sinne kävellessä helvetisti heikompi olo ku sinne lähtiessä. Vittuilikohan se?

Kaljalla mä ajattelin tän kyllä parannella.

Loppuviikko saikkua. Lekuri sano että pitäisi harrastaa liikuntaa ettei käy tälläsiä. Mulla tuli kyl sinne kävellessä helvetisti heikompi olo ku sinne lähtiessä. Vittuilikohan se?

Kaljalla mä ajattelin tän kyllä parannella.

Mitä sää oot menny telomaan/tekemään ittelles..?

Yritin nousta sängystä niin niska pamahti. Siinä sen näkee, jos olis vaan maannut eikä edes yrittänyt liikkua niin mitään ei olisi käynyt. Örgh

Jestas tää on raskasta! Mä heräsin 06.00 ja ensviikolla pitäs herätä viiden pintaan, ei tuu mitään sanon mä! Mähän nukahdan töissä, tai jopa ennen töihin pääsyä nukahdan rattiin... Mut olen mä saanu kaikki kotityöt tehtyä ja seuraavaksi tarttis lähtee rääkkäämään itteänsä salille.

Back
Ylös Bottom