Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ankeus:( Eilen illalla oli niin haikean epätodellinen olo, kun muisti että tänään alkaa työt, vähän kuin heräisi jostain ihanasta unesta. Tänä aamuna se totuus iski. Itsehän en edes muistanut missä mun paikka on:jahas: Sairaan ankeaa maanantaita vaan teillekin. Hajotkaa lomaanne.

Jumaleissön mä sanon noita kaalimadon mainoksia. Eilen salilla juuri ennen kiinni menoa olin kahden kivan näköisen typykän kanssa enää treenaamassa, kun radiosta tuli kaalimadon joku luisto mainos. Kyllä siinä rupesi hieman huuli väpättämään ja keskittyminen karkas kokonaan tekemisestä. Ajattelin sillä hetkellä heittää jonkun hauskan letkautuksen, mutta katsoin kuitenkin parhaakseni olla hiljaa, että vastaisuudessakin voin treenata siellä.

Varaat viel vahingossa liput takas ja mietit Damin kentälle päästyäsi, et miten sie ny sinne päädyit

Äläpä, neiti, kaiva veistä haavassa. Pirusti haluttaisi lähteä Damiin takaisin pööpöilemään, mutta ehkä sitten kun on vähän enemmän rahaa käytössä.

Nykkö sä sen Ramin hommaat? Kumminki riiselillä ja runlopin renkailla.

Nykkö sä sen Ramin hommaat? Kumminki riiselillä ja runlopin renkailla.
Taitaa kallistua Bemariin, Ramin saan hommattua ens vuodelle ja saan hintaan sillon helpotusta ku osa tästä farmista siirtyy ihan laillisesti mun haltuun, ja hommaan sen ns. maatalouskäyttöön. Avo M3 on hakusessa, E90-sarjaa.

huh, ensviikon maanantaina se olis oltava töissä taas 07.00 ja herätys 05.15 o_O

Nyt voiskin palata taas normi treenirutiiniin ja vetää tänään vaikka jalkatreenit.

Onneks en oo nainen! Mä en selviäisi tollasista aamuherätyksistä.

Onneks en oo nainen! Mä en selviäisi tollasista aamuherätyksistä.

tähän ei naiseus liity mitenkään- tarttee muksut raijata päikkäriin ja siinä kestää. töihin onneksi riittää että vetää kypärän päähän ja haalarit päälle, ei tartte ulkonäköä miettiä pätkääkään.

Korjataan: Onneks ei oo lapsia!

:)

Jos haluun vetää tiukille niin mulla riittää että herään 5min ennen lähtöä. 10min ennen ku herää niin ei tarvi edes kiirehtiä ja kerkee syödäkki.

Nyt alko vähä jännittää. Lähtöpäivä selvillä, joten ressiä alko pukkaa niinku nyt! Pari vaivasta viikkoo enää Suomessa ja sitte bye bye... Ei saatana.

Joko se noin pian lähtee? Itelläki nokka kahen viikon päästä kiinaan (oliko se nyt 10 vai 11 päivä, en muista).. Taitaa olla eri koneet meillä kuiteskin kohteesta päätellen :)

Äläpä, neiti, kaiva veistä haavassa. Pirusti haluttaisi lähteä Damiin takaisin pööpöilemään, mutta ehkä sitten kun on vähän enemmän rahaa käytössä.

Voinet aina lohduttautua sillä, et mie oon vieläkin hiukan kateellinen ku sie olit tulppaanien keskellä pitemmän aikaa ku mie :D

Korjataan: Onneks ei oo lapsia!

:)

Jos haluun vetää tiukille niin mulla riittää että herään 5min ennen lähtöä. 10min ennen ku herää niin ei tarvi edes kiirehtiä ja kerkee syödäkki.

Mul ei tunti riitä aamutoimiin, vaik en meikkaa (enkä runk.). Mut kun rauhassa heräilee, käy suihkussa, hakee lehden, laittaa aamupalaa, syödessä lukee lehden (rauhassa!) sun muuta, pesee hampaat ja tyhjää kissojen sontalaatikon. Siitä sitten virkeänä hyvällä mielellä töihin.
Pystyishän sitä 5min ajalla lähtee, paita väärinpäin ja hirveen kusihädän saattelemana likasin hampain ja olla töis ku perseeseen ammuttu karhu. Onneks on liukuva työaika, jos jaksaa niin meen aina seiskaa. Jos ei jaksa niin kasiin. Ja jos kunnolla haluu nukkua niin sitten ysiin.

Mun pitäis mennä jo ennen ysiä nukkumaan jos pitäis herätä niin aikasi että olis tunti aikaa norkoilla aamulla. JA ku on lapsesta asti tottunu siihen että se on sängystä suoraan lähtö niin en mä osaa aamuisin mitää tehäkkää. Vkl ki lähen aamupalan jälkeen heti liikenteeseen, en mä osaa kotia jäädä.

Back
Ylös Bottom