Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähdin aamuun rankalla aloituksella. 50 minuuttia aerobista tyhjään vatsaan. Mua ei saakelin viinat pysäytä, mutta masentaa ne aina hassusti.
10 kuukautta meni, että join viinaa suomessa(enemmän kuin sen yhden tai kaksi tuoppia) ja vuosi että kävin yöelämässä!!

Eli ensi vuonna taas, perkele että olikin hauskaa. Pikkupatleetti on hieno mies ja sokka söpö!
Kyl sä oot kans ihqu. Ens kerralla täytyy lainaa sulle glitteriä kanssa, niin ollaan sitten samiksia.

Huomenta! Uamu lähtöö käyntiin mahtavalla kappaleella vai mitä? Olokeepa hyvät, ei tarvii kiittää, miellelläänhän minä näitä laitan! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Töitä tällä työpaikalla vielä neljä viikkoo ja sen jälkeen olis mahdollista opiskella matikkaa yliopistossa, ei nappaa ihan liikaa. Kovasti tässä yritetään löytää jotain hommia, mutta eipä niitä liian helposti löydä vaikka lehdet hehkuttaa että yo-papereilla työllistyy hyvin..

Haha, niin joo, elän itse vielä lauantaissa tai sunnuntaissa. Etätyön etuja, kun ei tiedä tarkalleen mikä päivä milloinkin on. Tosin vieläkin on olo, että olen Suomessa vain viikon tai pari, eli olen vain lomalla täällä. Huomaa meinaan hyvin kun menoja sopii pidemmälle, niin mietin vahingossa ensimmäiseksi "olenko täällä silloin enää?"

Näitteks te ne hunnit, ne poksahti lumesta ku valakovuokot??!!!

Huomenia huomenia. Hitto että tulee keskiviikolle aikainen herätys. Ellen lähde jo huomenna illalla myöhään ajamaan.

Alkaa pappatauti iskeä, heräsin virkeänä tossa kuuden maissa, pakotin itseni jatkamaan nukkumista ja kymmenen aikaa heräsinn rättiväsyneenä.
Onneksi ei ole hellettä, kivaa vaihtelua nä 15 asteen lämpötilat.

Nyt alko vähä jännittää. Lähtöpäivä selvillä, joten ressiä alko pukkaa niinku nyt! Pari vaivasta viikkoo enää Suomessa ja sitte bye bye... Ei saatana.

- - - Updated - - -

No nytkö se meinaa jotain kesäflunssaa sit pukata. Voi paska.

Ai mä tartutin sen suhun :D Olis ny ees lähteny iteltä kokonaan sit ees... ;D

Psssst: Huomasitko uuden tekstin?

pihalla se noin 25 astetta lämmintä eikä pilviä oo pariin päivään näkyny. Meinaa olla vähä kuuma. Mutta niinhän se pitääki vaikka syksyä jo eletään. Kumpa suomestakin loppus talvet kokonaan!

Meni muuten aika kivasti nuo "festarit". Perjantaina könnäs saman puun alla koko illan ja näki yhden bändin ja lauantaina nojasin koko illan samaa pöytää ja näin yhen bändin :D

Käy, Anymore beers. T. vokot, irtakk ja santsi :P

Auto correct. Emmä noin juhlahumussa sentäs ollu!

Onneks koiralla on sen verran huono kunto, ettei tarvinu juosta ku 20min reipasta kympin vauhtia lenkillä. Ei sillä että ois ite sen paremmi jaksanu... Loppu lenkki menikin kävellessä ja koiraa houkutellessa pois pusikoista makaamasta.

Back
Ylös Bottom