Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli niin helppo arvuuttelu etten edes kehtaa sanoa. Oon kuitennii "haaveillu" tuollasesta jo useamman vuoden.

Oli niin helppo arvuuttelu etten edes kehtaa sanoa. Oon kuitennii "haaveillu" tuollasesta jo useamman vuoden.

Se ei vaan oikein edestäpäin toimi niin hyvin. Mut makuasioista kiistely on turhaa.

hä2.webp

Mutta tuo voimanpesä mikä siihen on ruuvattu kiinni toimii niin hienosti että ulkonäöllä ei oo sen kokemuksen jälkeen mitään väliä. Ookko käyny ajamas tollasta? Jos et niin älä käykkää jos et halua massiivista kuumetta.

e.Eiku tuohan onki streetti! Mä luulin takakuvasta että takaharukan vaihdon kokenu speed. Joo en mä tollasta oo koittanu, mutta se 1050 mylly on mahtava.

ee.Mun piti muuten tänään mennä yheksältä nukkumaan, että jaksaa huomenna rillutella. Meni jo, heippa.

Mutta tuo voimanpesä mikä siihen on ruuvattu kiinni toimii niin hienosti että ulkonäöllä ei oo sen kokemuksen jälkeen mitään väliä. Ookko käyny ajamas tollasta? Jos et niin älä käykkää jos et halua massiivista kuumetta.

En oo käyny. Joo en käy.

Voi jessus tätä Nelosen leffaa, siis mitä helvettiä:D

Seinäjoella ei näköjää ole yhtää vapaata hotellia..

viikko vielä lomaa, sit pääsee töihin rentoutumaan *en malta odottaa*

Viikko lomaa, viikko toimistolla, 2 viikkoa kiinassa työreissulla.. Jotenkin mielellää vaihtasin tän 4 viikon lomaan vielä :D

Back
Ylös Bottom