Ei paljo tarvii puhua, ku mulla on semmonen passi millä pääsee joka päivä joka paikkaan. Että soita vaan.
Meiän Auervaara :D
Tuli vaa mieleen kun ykköseltä tulee toi rikostarinoita jossa Auervaara käsittelyssä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei paljo tarvii puhua, ku mulla on semmonen passi millä pääsee joka päivä joka paikkaan. Että soita vaan.

Saatana tätä mopokuumetta. Onneksi ei ole rahaa niin voi vain haaveilla.
Hehe, mullaki mut varmasti pienemmässä mittakaavassa. Joutunen talveksi hankkimaan monkeyn, kun ei autoon oo varaa enkä vittu aja talvella pyörällä paria kilsaa pidemmälle. Töihin pitäis päästä eikä dösät kulje. Oikeeta mopokorttiakaan ei oo. Lisäks oon niin pikkanen että ainoostaan tyyliin monkey käy mulle. Tässä jo fantaassioinut muutamia yksilöitä.
Joutunen talveksi hankkimaan monkeyn, kun ei autoon oo varaa enkä vittu aja talvella pyörällä paria kilsaa pidemmälle. Töihin pitäis päästä eikä dösät kulje. Oikeeta mopokorttiakaan ei oo. Lisäks oon niin pikkanen että ainoostaan tyyliin monkey käy mulle. Tässä jo fantaassioinut muutamia yksilöitä.

Älä naura! Monkey on cool josson laitettu.

Porvari.
Onneksi ei ole kuin yksi alamäki töihin, niin ei tässä oikein autoa tai pärrää edes tarvitsekaan. Mutta olisi niin kiva käydä iltasella heittämässä lenkkiä jossakin mutkapätkällä...ehkä joskus vielä.

Otan osaa.Joo pari kesää sitten käytii eksän kans kiertää rengastie asuntoautolla. Kivoja maisemia ja komeat oli säät silloinkin.
Joo pari kesää sitten käytii eksän kans kiertää rengastie asuntoautolla. Kivoja maisemia ja komeat oli säät silloinkin.
Otan osaa.
Tuo on jo melko perverssiä toimintaa.
Kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi sukulaisiaan..
Onneksi Heatilla on niin ruma Honda, ettei tuo postaus aiheuttanut paljoa vitutusta.
Kiitos. Koetan muistaa myös jatkossa postailla noita kuvia. Ja myös sitten siitä tulevasta Dukesta.