Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ei tullu viesti perille, repäse hihasta jos tunnistat jossakin![]()
Mä en jumankauta kestä tätä Ikeaa. Ensimmäinen raivarilapsi ja oon ihan valmis tappamaan jonku. Oliks tääl joku miesparkki/kaljateltta jossai?
Hähähhää :D En oo koskaan käyny Ikeassa. Katotaan kuinka pitkälle elämään pystyn välttelemään sitä.Mä en jumankauta kestä tätä Ikeaa. Ensimmäinen raivarilapsi ja oon ihan valmis tappamaan jonku. Oliks tääl joku miesparkki/kaljateltta jossai?
Minä osasin tänään rikkoa munan yhdellä kädellä. Ei tullu kuoriakaan kippoon. Oon ihan valmista kauraa tv-kokiksi!
Hähähhää :D En oo koskaan käyny Ikeassa. Katotaan kuinka pitkälle elämään pystyn välttelemään sitä.
Mä en jumankauta kestä tätä Ikeaa. Ensimmäinen raivarilapsi ja oon ihan valmis tappamaan jonku. Oliks tääl joku miesparkki/kaljateltta jossai?
Mun tekis mieli munaa otan keitettynä kiitosOlis munaa tarjolla jos joku haluaa...
Voin paistaa tai keittää mieltymyksen mukaan
Nyt oli niin lähellä etten hörähtäny ääneen, että sietäis aivan kädestäpitäen onnitella. Kuulu jo semmonen krohahdus kurkusta. Eli oli pakko olla hyvä juttu!
e. Munki ikeapoikuus on vielä korkkaamatta. Ja ideaparkki. Multa ei oo viety ku keskinen, minimani ja prismapoikuus. Ja muutamia vaatekauppasellaisia.
ei mitään nähtävää.
Mun tekis mieli munaa otan keitettynä kiitos
Nyt oli niin lähellä etten hörähtäny ääneen, että sietäis aivan kädestäpitäen onnitella. Kuulu jo semmonen krohahdus kurkusta. Eli oli pakko olla hyvä juttu!
e. Munki ikeapoikuus on vielä korkkaamatta. Ja ideaparkki. Multa ei oo viety ku keskinen, minimani ja prismapoikuus. Ja muutamia vaatekauppasellaisia.
Flunssako sut on piilossa pitäny? Vai onko sulla hyvä hoitsu siellä ettei jouda kirjoittelee?![]()

Keskinenhän ei oo ku iso halpa-halli/tarjoustalo, ei mitään nähtävää.