Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis munaa tarjolla jos joku haluaa...

Voin paistaa tai keittää mieltymyksen mukaan

Mä en jumankauta kestä tätä Ikeaa. Ensimmäinen raivarilapsi ja oon ihan valmis tappamaan jonku. Oliks tääl joku miesparkki/kaljateltta jossai?

Mä en jumankauta kestä tätä Ikeaa. Ensimmäinen raivarilapsi ja oon ihan valmis tappamaan jonku. Oliks tääl joku miesparkki/kaljateltta jossai?

Mää syömään lihapullia. "'cause you turn into a real diva when you're hungry."

Nyt oli niin lähellä etten hörähtäny ääneen, että sietäis aivan kädestäpitäen onnitella. Kuulu jo semmonen krohahdus kurkusta. Eli oli pakko olla hyvä juttu!

e. Munki ikeapoikuus on vielä korkkaamatta. Ja ideaparkki. Multa ei oo viety ku keskinen, minimani ja prismapoikuus. Ja muutamia vaatekauppasellaisia.

Keskiselle menin ihan mielelläni, etin Vesaa sieltä hyllyjen välistä ja hylkäsin naisen heti porteilla. Annoin mä sille vähän rahaa että pärjää. Vaatekaupat on tuttuja, siinä silmä harjaantuu ja osaa löytää sieltä rytkyjen seasta kaikki vapaat istumapaikat.

Nyt oli niin lähellä etten hörähtäny ääneen, että sietäis aivan kädestäpitäen onnitella. Kuulu jo semmonen krohahdus kurkusta. Eli oli pakko olla hyvä juttu!

e. Munki ikeapoikuus on vielä korkkaamatta. Ja ideaparkki. Multa ei oo viety ku keskinen, minimani ja prismapoikuus. Ja muutamia vaatekauppasellaisia.

Mun keskis-neitsyyden sais joku viedä mielellään.

Hitto, että kuulostikin häiriintyneeltä :D

Mun tekis mieli munaa otan keitettynä kiitos

Millos tuut? Ja monen minuutin munasta pidät? Että osaan laittaa valmiiksi..

- - - Updated - - -

Ideaparkkiin vois ehkä tänää illemmalla vaikka suunnistaakin. Mukavampaa olis jos olis joku seurana.

Huomenna piirakkaperjantai!!

Nonih, nyt jo pari työhaistattelua ens viikolle. Mut vierään käsistä.

Tässä teille munankeittoa
munankeittajat.jpg

Back
Ylös Bottom