Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole helppoa tämä vanheneminen. Viinankestokin on mennyt niin heikoksi, että piti rakentaa kaksipäiväinen harjoitusohjelma, jotta uskaltaa perjantaina juoda tosissaan :D
Vanhenemisen kiroja tuo kyllä, ellet sitten marinoi maksaasi ammattilaisten tyyliin.

Itse sain lomalla karun muistutuksen siitä etten ole enää niin nuori kun oli kiva perjantain ja sunnuntain välinen yö kavereitten kanssa.
Meni jopa ihan torstaihin asti ennen kuin tunsi olonsa suht normaaliksi ja kroppaa ei kolottanut :D

Vanhenemisen kiroja tuo kyllä, ellet sitten marinoi maksaasi ammattilaisten tyyliin.

Itse sain lomalla karun muistutuksen siitä etten ole enää niin nuori kun oli kiva perjantain ja sunnuntain välinen yö kavereitten kanssa.
Meni jopa ihan torstaihin asti ennen kuin tunsi olonsa suht normaaliksi ja kroppaa ei kolottanut :D

Joo, hivenen alkaa jo pelottaa tämä suunnitelma. Tänään kämpillä kasipäkki, huomenna Helsinkiin ja serkun kanssa baarikierrokselle. Perjantaina 16 äijän porukalla etelään :D
Siellä asiaan kuuluvia harrasteita viikonloppu, baarit on kuulemma auki seitsemään aamulla. Kotia su-ma välisenä yönä noin klo 03.00. Maanantai-aamuna klo 08.00 töihin :dance:

Niin ei tullu viesti perille, repäse hihasta jos tunnistat jossakin :)

Meinasitko mua..? En mää tuu sotkeen mitää teidän juttuja :)

Jotenkin rupes hevi uppoomaan taas kun kuunteli pitkästä aikaa northeria :D

E: mitäs hemmettiä kelloki jo kaheksan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On meän seurassa mun sinkkukaveri ja ei kai pelkkä moikkaaminen ole mitään sotkemista :)

No jos nään ja tunnistan niin moikkaan :D

Ei ole helppoa tämä vanheneminen. Viinankestokin on mennyt niin heikoksi, että piti rakentaa kaksipäiväinen harjoitusohjelma, jotta uskaltaa perjantaina juoda tosissaan :D

Toinen vaihtoehto on ettei päästä selviä jaksoja missään nimessä venähtävän yli kahen viikon mittasiksi.

leikkuupuimurit-claas-1141095_b_fa780b4b38751c6e.jpg

Sain synttärilahjaks uuden puimurin. Ei tuo kuvan kone, mutta samanlainen. Aamulla sai ajaa lavetilta alas ja meinasin liata housuni ku olin niin innoissaan.

Sampoa saatana!

Miten uuden koneen kanssa voi liata housut?

Tiiäthän sää kato ne märät unet ja touhutipat ja sen semmoset... Ja jos on tarpeeks innoissaan uudesta lelusta ni voi unohtua käyä aamulla pissillä ja kakkalla. Ja sitte harmittaa ku on penkki heti sotkussa.

blaah, mä jo luulin että pääsen nukkumaan...

Ja lauantaina mä vilkuttelen kaikille Helsinkiläisille Ruåttinlaivalta, sitä ennen on tuhat ja yks asiaa hoidettavana, joten tänä yönä, eikä sitä seuraavana tartte nukkua...

mun pitäs taas pestä auto... viimeksi laitoin faceen ilmoituksen että mun auton saa tulla pesemään ja se tuotti tulosta- pitäsköhän taas.

Back
Ylös Bottom