Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen sattuneesta syystä tällä hetkellä jopa pelottavan hyvin perillä Suomensarjan yhden lohkon tilanteesta. Joutuu vähän väkisin seuraamaan ja olemaan perillä, että kuka teki ja mitä.

Kaveri pokailee jotain kopparia. Örgh

Bulkki on so last season.

Oujee, kohta hieronta. En ookaan pariin kuukauteen käyny, nyt sit kuonat saa kyytiä.

Hyi söin äsken vanhaa maksaa, ei ollu hyvää.

Pyörähdin taas kotipuolessa. Mummu on ollut hivenen aikaa huolissaan kun paino laskee kuulemma tasaisen jatkuvasti. Oli sitten ajatellut, että tilanteelle on jotain tehtävä. Lihapullat oli kääritty pekoniin, kastikkeessa oli kermaa tavallistakin enemmän ja muusissa voita kotitarpeiksi. Ei muuten ollut pahaa :D

Bussissa parempi juoda omia.

Ei koko ajan höntsää konnarit ja muut siinä häiritsemässä.

Tosin bussin vessassa kuseminen on vielä vaikeempaa kuin junassa.

Kyllä minäkin ymmärrän että noin viikon sään ennustaminen on vaikeaa mutta onhan nämä tämän viikon ennusteet ollu aikamoista paskaa.

Hiplaaminen ja saaminen on mun mielestä kaks eri asiaa ;) Katsotaan mihin ilta johtaa, ei oo paineita :) Eipä vissiin!

Pälli hajoaa, nyt tohon eteen tuli istuun tommonen kiehnäävä, pusutteleva pariskunta...!!

Saada hiplausta oli sen mitä tarkoitin. Taas sä vedit sen likaisemman puolen ajatuksen. Sähä oot selkeesti tulossa tänne vain.. Nii :D

Ilmankos ei mua oltu kutsuttu paikalle..

Saada hiplausta oli sen mitä tarkoitin. Taas sä vedit sen likaisemman puolen ajatuksen. Sähä oot selkeesti tulossa tänne vain.. Nii :D

piti tilata hieronta hotelliin, kun niskat meni helvetin jumiin vammasessa asennossa nukkuessa ;) ja meinasin mie nyt viiniäkin tarjota. Minkäs mie sille teen jos on tuhma mieli?

piti tilata hieronta hotelliin, kun niskat meni helvetin jumiin vammasessa asennossa nukkuessa ;) ja meinasin mie nyt viiniäkin tarjota. Minkäs mie sille teen jos on tuhma mieli?

Jo se on kyllä suunnitellu kaiken etukäteen.. Mistäs minä tollasia naisia löytäsin jotka tietää mitä tahtoo ja jolla on noin tuhma mielikin..? Tässähän on kohta melkein kade sille miehelle, vaikken tunne teitä kumpaakaan :D

Jo se on kyllä suunnitellu kaiken etukäteen.. Mistäs minä tollasia naisia löytäsin jotka tietää mitä tahtoo ja jolla on noin tuhma mielikin..? Tässähän on kohta melkein kade sille miehelle, vaikken tunne teitä kumpaakaan :D

Nalle Luppakorva on palannut! :)

Sympatiat sinne! Väärä laji, mut itse aikoinaan asunu jalkapalloilijan kanssa, niin tietää mitä se voi vaatia :)

edit. pullo aukastu, kun kaikki mummot ja lapset on kaikonnu ympäriltä :)

Ei mulla oo pesäpalloa kohtaan mitää antipatioita, puolet kavereista on pelannu tai pelaa edelleen ja iteki oon pelannu. Lukioiässäki tuli vielä istuttua kentän laidalla karjumassa. Urheilu kun urheilu, jokainen vaatii tietyn osansa. Pääasia, että liikkuu ja on aktiivinen. Kyllä mä ne hikiset reenikamat voin pestä ja kestän ne pelireissuhörskäykset sekä kosteat saunaillat joukkueen poikien kanssa :D

No jos jotain haluaa niin miksi ei voi keinoja käyttää saadakseen sitä :) Toisaalta riittäisi varmaan jos sanoisi suoraankin :)

Nalle Luppakorva on palannut! :)

Hyss, sen piti olla salaisuus :)

- - - Updated - - -

No jos jotain haluaa niin miksi ei voi keinoja käyttää saadakseen sitä :) Toisaalta riittäisi varmaan jos sanoisi suoraankin :)

Minulla ei moisia keinoja ole.. :( Ja suoraan sanominenkin aiheuttaa vaan närkästystä.

Mutta sulla on kyllä hyvä buugi, toivottavasti ilta täyttää odotukset ja ylittääkin ne! :D

Sitä ei tiedä lähenkö minäkin tänää kylille pyöriin, jos vaan sais tuon kaverin kiinni..

Ei ole helppoa tämä vanheneminen. Viinankestokin on mennyt niin heikoksi, että piti rakentaa kaksipäiväinen harjoitusohjelma, jotta uskaltaa perjantaina juoda tosissaan :D

leikkuupuimurit-claas-1141095_b_fa780b4b38751c6e.jpg

Sain synttärilahjaks uuden puimurin. Ei tuo kuvan kone, mutta samanlainen. Aamulla sai ajaa lavetilta alas ja meinasin liata housuni ku olin niin innoissaan.

Back
Ylös Bottom