Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Junasta ja kossusta tuliki mieleen eräs, ehkä elämäni onnellisin päivä. Sillon tapahtui junamatka jyväskylään matkaeväänä pullollinen tuota rutikuivaa valkoviiniä. Voi veljet, sillon ei huolet painanu eikä mikään aharistanu.

toinen vaihtoehto olis tieten yrittää nukkua et jaksaa hiplata illan ja yön!

Alitajunta luki sen noin kun ties sun tulevan jotain ukkoa tapaamaan..

On sitä ihminen tyhmä kun uskoo noita sää ennustuksia. "Maanantai on kylmä ja sateinen mutta tiistaina alkaa helteet"."No nyt olikin vähän viileää tiistaina mutta keskiviikkona viimeistään taivas aukeaa ja on kuuma". Eipä taida enää alkaa tänään paistamaan ja hellettä. No yllättäen se lupaa huomiselle 25 ja aurinkoista. Taidan suosiolla suunnitella huomiselle sadepäivän tekemistä.

Oltiin sit eilen vähän tanssahtelemassa ja kävi niin ikävästi että joku poika yritti hieroa etumustaan takamustani vasten. En oikein tykännyt, joten päätin hätistää pojan pois. Miten? No tietty kertomalla että olen 43v ja mulla on lapsia. Toimi! Vähän jäi kyllä mietityttämään että miksi se uskoi, en kai mä nyt oikeasti näytä niin vanhalta :o

Voi helevetin hölmö :D Naiset..

Back
Ylös Bottom