Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutaman tunnin päästä käsi oikoseks ja rojut ränniin! Meen siis luovuttaa verta.
Tämä on tosiasia. Koittanu pari kertaa kuoria muutaman tunnin vanhaa kananmunaa, eikä siinä mee muutaku hermot.Ei sillä veden lämpötilalla oo vitunkaan väliä. Kyse on kananmunan tuoreudesta. Mitä tuoreempi muna, sitä vaikeemmin kuoret irtoo.
Tämä on tosiasia. Koittanu pari kertaa kuoria muutaman tunnin vanhaa kananmunaa, eikä siinä mee muutaku hermot.
Tämä on tosiasia. Koittanu pari kertaa kuoria muutaman tunnin vanhaa kananmunaa, eikä siinä mee muutaku hermot.
Tai voihan sitä keittää niin kauan, että ne kuoret jää sinne veteen. Tai keittää sen jossain, mikä liuottaa kalkkia. Tai syö Mignonia.
No mitä ihmettä?Sun äiteeltäs mä sen opinki.
Mitäs isältä?
No mitä ihmettä?
Mietin, ja tajusin. Jos sä oot käyny äitis kans täällä hakemassa munaa, niin sitte tajusin. Äiti suositteli sua mulle vaimoks, oot kuulemma nätti tyttö etkä ees kovin kuluneen näkönen.Mietipä sitä :D
Mietin, ja tajusin. Jos sä oot käyny äitis kans täällä hakemassa munaa, niin sitte tajusin. Äiti suositteli sua mulle vaimoks, oot kuulemma nätti tyttö etkä ees kovin kuluneen näkönen.
Jaha. Sitte tajusin, mutta väärin. Mysteeri on käsillä.En oo käyny. En oo koskaan tavannu sun äitiä.
pullon?