Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sillä veden lämpötilalla oo vitunkaan väliä. Kyse on kananmunan tuoreudesta. Mitä tuoreempi muna, sitä vaikeemmin kuoret irtoo.
Tämä on tosiasia. Koittanu pari kertaa kuoria muutaman tunnin vanhaa kananmunaa, eikä siinä mee muutaku hermot.

Tai voihan sitä keittää niin kauan, että ne kuoret jää sinne veteen. Tai keittää sen jossain, mikä liuottaa kalkkia. Tai syö Mignonia.

Tämä on tosiasia. Koittanu pari kertaa kuoria muutaman tunnin vanhaa kananmunaa, eikä siinä mee muutaku hermot.

Tai voihan sitä keittää niin kauan, että ne kuoret jää sinne veteen. Tai keittää sen jossain, mikä liuottaa kalkkia. Tai syö Mignonia.

Äitee opetti, ku laittaa suolaa keittoveteen niin irtoaa helpommin. En osaa sanoa toimiiko kuinka hyvin, mut oon keittäny aina suolavedessä ja varmaan jatkan tulevaisuudessakin :F

Onkohan kaira pyyhkiny joskus pikkuvillen perseenki?

Miettikääpä sitä.

e.

Ja päivän syy elää.

pinup-7.webp

Mietin, ja tajusin. Jos sä oot käyny äitis kans täällä hakemassa munaa, niin sitte tajusin. Äiti suositteli sua mulle vaimoks, oot kuulemma nätti tyttö etkä ees kovin kuluneen näkönen.

En oo käyny. En oo koskaan tavannu sun äitiä. Ja vituiks se ois menny viimestään tossa "ei ees kovin kuluneen näkönen".

Rönttä viikon ollut Suomessa, ja nyt jo polttelis joku ulkomaan reissu. Mahdotonhan semmonen olis tehdä tähän väliin, mutta ainahan sitä saa unelmoida.

Oltiin sit eilen vähän tanssahtelemassa ja kävi niin ikävästi että joku poika yritti hieroa etumustaan takamustani vasten. En oikein tykännyt, joten päätin hätistää pojan pois. Miten? No tietty kertomalla että olen 43v ja mulla on lapsia. Toimi! Vähän jäi kyllä mietityttämään että miksi se uskoi, en kai mä nyt oikeasti näytä niin vanhalta :o

Onpas outo olo kun heräsi neljä tuntia normaalia aikaisemmin. Kaikki rutiinit sekaisin ja nälkäkin iskee ihan väärään aikaan. Ei yksinkertainen ihminen pysty käsittelemään tällaista.

Eipä sitten lähetäkkään ensi kuussa viroon.... pomo oli lävässy työvuorot juuri sille viikonlopulle :face:
Tuleepahan ainakin rahnaaa :)

Back
Ylös Bottom