Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perse on iloinen asia. Ilman persettä ei oo mitään syytä elää.

Tuli tänää salilla semmonen mitä vittusaatanaa-fiilis ku siellä koneessa oli metallican levy, niin sitte jossain välissä sieltä rupeski kuulumaan nyykortin peetteriä! Kysyin muilta reenaajilta, että laittaavatko pahakseen jos vaihan levyä. Sanovat vaan, että vaiha ja äkkiä :D

Tuli tänää salilla semmonen mitä vittusaatanaa-fiilis ku siellä koneessa oli metallican levy, niin sitte jossain välissä sieltä rupeski kuulumaan nyykortin peetteriä! Kysyin muilta reenaajilta, että laittaavatko pahakseen jos vaihan levyä. Sanovat vaan, että vaiha ja äkkiä :D
Ei kai tuossa tapauksessa tarvi ees kysyä mitää lupia, Raudo laittais koko ghettoblasterin paskaks. Ei sillä, ei Metallica nyt paljo parempaa ole. Tai no riippuu vähän levystä, paikoin myötähäpeän määrä on samoissa Petri kans.

Ei kai tuossa tapauksessa tarvi ees kysyä mitää lupia, Raudo laittais koko ghettoblasterin paskaks. Ei sillä, ei Metallica nyt paljo parempaa ole. Tai no riippuu vähän levystä, paikoin myötähäpeän määrä on samoissa Petri kans.
Metallican Reload soimaan ja pumppaamaan raut... I'll get me coat

Elämä on siis yhtä persettä?

Suunninpiirtein joo. Ainahan sitä niistä haaveilee.

Mä oon ollu elämäni voimissani gymillä dimmu borgirin säestämänä. Rsstuss oli voimaa, vaikkei ollukkaa!

Villelle onnea!

Onneksi tänään pääsee hierojalle itkemään. Vähän vaiheilla mihin sitä tuskaa ottaisi, riippuu mitä huomenna tahtoo reenata.

Perseistä puheenollen, eilen kävi hyväpeffainen vieras pitkästä aikaa. Heterolla tavalla siis. :D

Perseistä puheenollen, eilen kävi hyväpeffainen vieras pitkästä aikaa. Heterolla tavalla siis. :D
Ööhhöhö, riippaperse. Mut mitäs siihen sanot et vaimos on nähny mut stringeissä. :P ja ihan silleen heterolla tavalla.
Jouko Turkan sanoihin: Kaikki lähtee perseestä.

Tieto lisää tuskaa :(

Juuri tuosta syystä en ole facebookis!

PAKKIKSELLA tämä stringijtuttu selvisi!! Ei mun vaimo sanonu mitää, pitää tänään udella :D

Back
Ylös Bottom