Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kyllä toisinaan olen onnistunut erinomaisesti elämässäni.

Vähän vastapainoa eiliselle angstimorkkiskrapulalle.

Olipas taas tuulinen työmatka, joutui polkemaan alamäetkin.
Siltikään en menisi julkisilla vaikka joku maksaisi mulle koko loppukesän seutumatkat, vaikka joinain aamuina tuntuukin ettei kiinnostaisi polkea enää metriäkään :D

Tui tui, Esta on ollut ahkera!

Laiskotti vaa aamulla nii pirusti, etten päässyt millään lähtemään ennen kuutta kotoa :D

Eilinen oli noin muutoin työn osalta ihan perusmaanantai, mutta ny näyttää paremmalta.
Kissakin on pikkuhiljaa sopeutunu (tuli ny ainakin kuukaudeksi kylään) ja sai hianon raapimapuun lahjaksi :)

Eilinen oli noin muutoin työn osalta ihan perusmaanantai, mutta ny näyttää paremmalta.
Kissakin on pikkuhiljaa sopeutunu (tuli ny ainakin kuukaudeksi kylään) ja sai hianon raapimapuun lahjaksi :)

Mäpäs kutsun sit itseni kylään tutustumaan kyseiseen mirriin. Ens viikolla?

Vain perus 9. Heräsin jo puol kasi ekan kerran, mutta mitä sitä turhia nousemaan ja nukuin vielä tunnin.

Mikään ei oo ärsyttävämpää, ku huomaat et keitetyt kanamunat ovatkin liian löllöjä.. Nopeest vaan suuhun niin suu täynnä kananmunien kuoria... hermot meinas mennä..

Back
Ylös Bottom