Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä oon havaannu että tarvii. Jos ei oo kännis nii ihmetellään ja valitetaan että miks sä oot aina selvinpäin. Mutta ku vetää perinteiset rehelliset perseet nii kukaa ei ihmettele mitää.

Niinhän se tuppaa menemään (ei niin, että mulla kokemusta ois), mutta saahan sitä olla aika hullu, että kestää kattella kännisiä ihmisiä selvinpäin.

Ei hätää, sipsiä ja kaljaa. Ainoa ongelma on enää miettiä jaksaako peseytyä työviikon jäljiltä vai ei.
Haiseva läski.

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä jos ei osaa ottaa niin ei tarvii opetellakaan.
Mut jos ei ole tarvetta opetella, vaan osaa jo?
No joo, me taidetaan puhua nyt hiukan eri asioista. Ehkä päätän keskustelun osaltani tähän.

- - - Updated - - -

Cele vaikuttaisi olevan superniuho.
En mä nyt noin sanois. Ymmärrän varsin hyvin negatiivisemmankin suhtautumisen alkoholinkäyttöön, vaikka itse suhteellisen vapaamielinen muiden juomisen suhteen olenkin. On mullakin tietty joitain no no -asioita, mutta ei mennä nyt niihin.

Viimeksi muokattu:

Saanen suositella:

kuva22.webp

Heikko esitys tähän asti. Yhen kaljan join ja sammuin tähän tietomakonetuoliin. Noh, josko sit' myt suihkun jälkeen jaksais taas!

Cele vaikuttaisi olevan superniuho.

Voi hahhaa :D kun en ees oo. Vituttaa vaan örveltävät känniääliöt jotka luulee olevansa fiksuja, hauskoja ja hyvin käyttäytyviä.
Mut jos ei ole tarvetta opetella, vaan osaa jo?

En mä nyt noin sanois. Ymmärrän varsin hyvin negatiivisemmankin suhtautumisen alkoholinkäyttöön, vaikka itse suhteellisen vapaamielinen muiden juomisen suhteen olenkin. On mullakin tietty joitain no no -asioita, mutta ei mennä nyt niihin.
Juu ei tietenkään tarvii jos osaa jo. Moni vaan ei osaa mut luulee osaavansa. Alkoi vaan ärsyttää tää suomalaisten mentaliteetti 'sussa on jotain vikaa kun et juo'. Innostuin taas vähän paasaamaan :D En sinänsä suhtaudu negatiivisesti alkoholiin mut liian moni luulee, et kohtuukäyttö on jotain syötävää ja viinan tuputtaminen on vaan jotensakin outo tapa.

Raskaan työn raataja on kovilla näin perjantai-iltaisin, kun pitäis heti olla menossa vaikka just on saanu vasta keuhkollisen happea työn jäljiltä. Örgh

On kyllä sellasta pahaperseisyyttä koko rypistys, mut perkele ko tosta lähtee kunnolla käyntiin 3.35 :rock: Hiacellinen viinaa tollasesta kitarasoundista :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Raskaan työn raataja on kovilla näin perjantai-iltaisin, kun pitäis heti olla menossa vaikka just on saanu vasta keuhkollisen happea työn jäljiltä. Örgh

Ortappa ku tuut tähän ikään. Työviikon jälkeen jos lähtee perjantaina kapakkaan niin yheltätoista on jo aivan valmis makuulle. Siksi suosinkin taktiikkaa pe-la yönä 13tuntiset yöunet ja vasta lavvantai-iltana viihtymään.

12460821.webp

Salilla ei treeni kulkenu. Because of alkava flunssa ja enormous kurkkukipu. Huomenna onneksi hemaisevan seksikäs pörröpää muuttuu kampaajan käsissä taas ihmismäiseksi pehkoksi... :)

I'm a small small girl in a fitness world... Tuli saatua motivaatiota salilla ku oli joku musclemuikkeli siellä, mahtilihakset, mahtireidet, nam. Harvemmin noita oikeesti kovakuntosia tulee täälläpäin nähtyä... Ei ollu siis mikään Otan rahkasta kuvan harrastan fitnestä lömlöllöö -pukkariposettaja. Kyl määki vielä joskus kasvan isoks.
Muuten sekosin jotenki ihan totaalisesti ku lähin tänään salille. Oon ollu koko viikon leirillä duunissa ja siellähän se elo on 24/7 työtä. Tänään loppu ja matkalla salille alko itkettää ihan kuinka ihanaa on mennä sinne tekemään sitä mistä tykkää, kahvi täryytti jo kropassa, rihanna jodlas korvissa eikä meinannu nahoissaan pysyä ku oli niin kikseissä. Piientä väsymyksen merkkiä tais olla ilmassa.

Back
Ylös Bottom