Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen ajattelin "nyt perhana nukun johonkin klo 11 asti!", mutta paskanvitut, heräsin tunti sitten, enkä jaksanut maata sängyssä edes. Missä ovat minun perinteiset 12h yöunet :jahas:

EDIT:
Kukaan ei oo itkenyt tänä aamuna, oon aina välillä ihan pätevä täti :) Ja nyt pihan perälle jumppaamaan, mars mars!

Sisko sanoi tuossa pari päivää sitten, että hänen muksunsa tuntee vielä eroahdistusta seuraavat 2,5v. Toisin sanoen, minun ei tarvitse sitä muksua opetella hoitamaan yksikseni vielä aikoihin, onneksi. En meinaan ole mikään haka vauvojen kanssa, en oikein tiedä miten päin sitä pitää pitää sylissä edes. Selvisin juuri ja juuri siitä, kun vahdin sitä palloa matolla sen 15min.

Tänään se onkin semmoinen päivä, että minä pääsen näkemään sellaista ystävää, jonka olen viimeksi nähny varmaan kymmenen vuotta sitten. Tässä välissä oon nähny sen kerran telkkarissa ja sillonki vollotin ku pieni apina, tuli niin ikävä. Tänään minä pääsen halaamaan sen naisen ihan ruttuun. Siitä tulee hyvä mieli :) :haart:

Huomenta.
Eilen ajattelin "nyt perhana nukun johonkin klo 11 asti!", mutta paskanvitut, heräsin tunti sitten, enkä jaksanut maata sängyssä edes. Missä ovat minun perinteiset 12h yöunet :jahas:
Mä heräsin ekan kerran puol kasi ja olin jo ihan turpa rullalla, kun kerrankin ois saanu nukkua. Jostain kumman syystä kuitenkin nukahdin vielä takas pyörittyäni noin vartin ja seuraava herätys oli vasta kympiltä. Ihanaa kun sai vielä vähän unta. Varsinkin kun näin tässä aamulla vielä kivoja unia yöllä nähtyjen vähemmän kivojen vastapainoksi.
Hyvä päivä tulee, luotan siihen. :)

Olen ollut nyt pari viikkoa landella. Rahaa on kulunut tasan 0 €, ja äiti maksoi jopa junaliput Helsinkiin. Ruokahuolto on toiminut varsin moitteettomasti. Pitäisi vielä kerätä viimeinen satsi vadelmia ja mahdollisimman paljon viinimarjoja, jotta pakastimeen saa täytettä vuodeksi eteenpäin. Huomenna onkin sitten Maidenin keikka!

^et vaan nähnyt sinne pöydän päälle ;)
Minun pöytä on tehty aikana, jolloin ihmiset oli vielä normaalikokoisia!
Säynin keittiöissä ei taida olla yläkaappejakaan ollenkaan...sattuneesta syystä.

On siellä muutama, mutta ne on jakkaran säilytyspaikan yläpuolella... sattuneesta syystä. Voi, jos makkarissakin ois niin hyvät järjestelyt. :jahas:

No voi perse! Voikohan maapähkinälle tulla ihan tostanoin allergikseks jos ei oo todettu aikasemmin mitään allergioita... vituttaa meinaan kun ostin tänää kilon pähkinöitä ja söin about ½-1 dl niitä ja nyt kurkussa semmonen pieni palantunne tms...

E: toisaalta onhan tässä vähän ollukin nuhaa ja yskää koko viikon mut silti heräs pieniä epäilyksiä.

Mulla on joskus toi sama! Siis että syö pähkinöitä ja yhtäkkiä tuntuu, että on vaikea niellä. En tiiä, voiks olla jotain lievää yliherkkyyttä.

Voi voi, meikäläine ihan täpinöissään ku huomenna pääsee sinne aikuisten karkkikauppaan eli nuuskakauppaan! Nyt tässä kuumeisesti oon miettiny, että mitähän ostelis, että ei budjetti kärsi ihan liikaa. Semmonen 3 tornia ois tarkotus itelle tuua ja varmaan tulee myytyä pari kiekkoo kavereille jos pyytäävät.

Ostaisit niilläki rahoilla olutta! Se on sentään terveellistä.

mä en pysty käyttämään nuuskaa tällähetkellä :( *snif* pakastin ois täynnä nuuskaa...

Purjehdusreissukin lykkäntyi huomiseksi (aamulla klo.6.00), kun siellä on kuulemma niin kova tuuli, ettei saa venettä laituriin. Mitä mä nyt sit teen? Kävin jo punttiksellakin aamulla, tarviiko mun nyt mennä sit iltapuntille kans?

Olipas mukava palata salille noin 3vko tauon jälkeen. Isoja liikkeitä ja päälle vähän potkusäkin hakkaamista, niin huomenna ei nouse kädet olkapäitä korkeammalle :dance:

Back
Ylös Bottom