Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei muuta kuin Gorgorothin Pentagram lätty pyörimään tuutulauluiksi ni voiki laittaa maate.

Punttitreeni on ihan jees niin kauan kun saa vaan kyykätä. Kaikki muut liikkeet siellä vituttaa. Äsken päästiin siihen pisteeseen, että jätin yläkroppatreenin kesken, auton naiselle ja juoksin salikamoissa ja kengissä kotia.

Huomenta arvon pakkotoisto. Eli herätys! Jos ei tällä lähde perjantai käyntiin niin ei millään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kysyin äsken veljeltäni, miksi hän mulkoilee minua aika usein. Vastaus oli karun rehellinen:

"Sä oot niin ruma, että mä saan jotain sairasta mielihyvää sun katselemisesta."
Siinä vaiheessa pitää huolestua, jos sisaruksilta tulee jotain mukavaa kommenttia... :jahas:

--

En oo vissiin vähään aikaan keittäny aamukahvia, kun meinasin unohtaa, että keitin kannattaa laittaa päälle, jotta kahvia rupiaa tippumaan...

Tänään on se legendaarinen perjantai, kun mulla alkaa loma. Ei mulla muuta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oi onnea, perjantai. En ole varmaan kuukauteen ollut näin iloinen perjantaista. Ainoa harmi on et tänään pitäs kait siivota ja muistaa vihdoin venytellä (ehkä myös putkirullailla). Muutoin uskon että tulee mainio päivä

Aaargh!

4h pääst pitäs lähtee reissuu ja tarkotuksena ois ajella semmonen vajaa 400km. Ei siin mut täs on viel ihan hemmetin koomassa, kiitos 4h yöunien :D

^et vaan nähnyt sinne pöydän päälle ;)

Säynin keittiöissä ei taida olla yläkaappejakaan ollenkaan...sattuneesta syystä.

Onks teillä tänään benji hyppyä? Mulla on, ei jummi mua jännittää! :D

Ei oo. Mut suotta jännität, kyllähän nyt jokainen pudota osaa, jopa Kiukku.

Te tulette vielä katumaan. Pohja se on minunkin säkissäni!
Mitä se siellä kiukkuaa. Ootas niin piristyt:

:ketunhalirutistus:

Noin. Onko parempi mieli :)

En oo vissiin vähään aikaan keittäny aamukahvia, kun meinasin unohtaa, että keitin kannattaa laittaa päälle, jotta kahvia rupiaa tippumaan...
Kannattaa myös tarkistaa tippalukko ja ettei suodatinpussi ole mytyssä. Nimimerkillä kahvit ja purut pöydillä.

Back
Ylös Bottom