Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kannattaa säilyttää jääkaapissa.. tuommosta se käyminen teettää.

Kyllähän se jääkaapissa on ollut, mutta tuo naikkonen oli unohtanut sen pariksi tunniksi keittiön pöydälle...

- - - Updated - - -

Mahtaakohan kaikki olla kunnossa, kun vettä sataa ulkona ja on kylmää mutta ei haittaa lainkaan.
Mukavaa oli mennä salille, kun oli viileetä ja hieman hämärää :)

Siitä ei tuu kyl mitään kun olen aamuisin niin kovin kiireinen. Tänäänkin piti Fiijjatilla painaa talla pohjassa koko matka et kerkes ajoissa. Örgh

Kyllä tää olut maistuis enemmänkin. Huomenna taas vois ottaa oikeen niin ku isi on opettanu. Örgh

Vittupillunii

No voi perse! Voikohan maapähkinälle tulla ihan tostanoin allergikseks jos ei oo todettu aikasemmin mitään allergioita... vituttaa meinaan kun ostin tänää kilon pähkinöitä ja söin about ½-1 dl niitä ja nyt kurkussa semmonen pieni palantunne tms...

E: toisaalta onhan tässä vähän ollukin nuhaa ja yskää koko viikon mut silti heräs pieniä epäilyksiä.

Minä! :D

Aika kermaperseilyä... :p
Mä olen käynyt Jyväskylässä viimeksi 10-vuotiaana, tarttis varmaan joskus käydä uudestaan :D

No joo, onhan toi purjehtiminen aika :D mut kiva päästä pois ahdistavasta kaupungista(mun on pakko päästä muuttamaan pois täältä)

Mä olen käynyt Jyväskylässä viimeksi 10-vuotiaana, tarttis varmaan joskus käydä uudestaan :D

Kyllä siellä kannattaa käydä, hyvä paikka :) asuin ennen siellä mut nykyisin siis vaan vierailuja

No joo, onhan toi purjehtiminen aika :D mut kiva päästä pois ahdistavasta kaupungista(mun on pakko päästä muuttamaan pois täältä)

No kyllähän se purjehduskin käy hyvin tohon tarkotukseen

Kysyin äsken veljeltäni, miksi hän mulkoilee minua aika usein. Vastaus oli karun rehellinen:

"Sä oot niin ruma, että mä saan jotain sairasta mielihyvää sun katselemisesta."

Back
Ylös Bottom