Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuommosta sopivaa ajanvietettä.

Voin kertoa sen verran taustatietoa, että tuohon lautan päälle on tulossa jossain vaiheessa sauna jolla voi sitten seilata ja saunoa pitkin järveä.
Jätkät oli saaneet juhannusaattona idean ajaa veneenlaskurampista mesen kyytiin ja käydä vähän järvellä.

Onneksi tuli se tehtyä pari viikkoa sitten, nyt ei tarvitse pitkiin pitkiin aikoihin!

Lucky you!

Kaiken kukkuraksi joutuu siivoomaan jokaisen nurkan ja pinnan, koska edelliset asukkaat ovat olleen likaisia asukkaita. Ties mitä ovat olleet, kun kaapin perältä löytyi jonkinsortin neula, joka oli jossain purnukassa :D

Hyvään kämppään se muija kyl muuttaa :D

Voin kertoa sen verran taustatietoa, että tuohon lautan päälle on tulossa jossain vaiheessa sauna jolla voi sitten seilata ja saunoa pitkin järveä.
Jätkät oli saaneet juhannusaattona idean ajaa veneenlaskurampista mesen kyytiin ja käydä vähän järvellä.
Noniin. Ja ku se sauna vääjäämättä jossain vaiheessa juhannusta palaa, niin se näyttää vaan kokolta.

^Mulla on varmaan vain paska tuuri. Tai nauhoitan liian huonoja ohjelmia.
Mulla noi tietyt kanavat ovat välillä ihan katselukelvottomia, kuva menee ihan puuroksi ja ääni pätkii. Nettikin pätkii ihan jatkuvasti. En ihmettelisi yhtään, jos toi palvelu reistaisi jollain muullakin tavalla. En ole vielä vaan jaksanut soitella tonne, että mikä siellä maksaa.

Kuka muistaa ku ampiainen pisti mua rintaan taannoin? Aika rivon näkönen on jäljellä ja ilmeisesti siitä kuoli vähän kudosta kans, semmonen puolikkaan riisijyvän kokonen reikä mollottaa nyt nännin vieressä. Äkänen pimpiäinen, tai pimppari.

Tarkoitin lähinnä toimivuutta. Kaikki kaverit jotka on tuon ottaneet on hajoilleet tuohon laitteiston toimintaan(toimimattomuuteen). Kanavat on varmaan ihan jees.
Kattelin siis tota kirjoittaessani Soneran vastaavaa tarjontaa. Mutta toimivuudeltaan toi on kyllä susi, en mä sitä lähde kieltämään.

Pah, vanhassa vara parempi. Ja on kotimainenkin.

lahti_m39.webp

Lahti L-39 ? Wikipedia

Aamulla varmaan sattuu jalkoihin. Pyöräilin ihan 5min matkan tuossa tovi sitten, ja jalat olivat ihan spagettia vielä päivän pyörälenkistä.

Ensimmäinen työyö kohta finaalissa. \o/ Vielä jos seittemän päivää jaksaisi melkein putkeen tehdä niin pääsisi vapaille. Täytyy sanoa että pakkis on pelastanut monta tylsää tuntia töissä kun mitään ei tapahdu.

Back
Ylös Bottom